Αφού ούτε τα βασικά του upselling δεν δίδαξατε…γιατί παραπονιέστε λοιπόν; 

Στο τέλος του δείπνου, πέρασε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου να πει ένα γεια και σε άτομο του δικού μας τραπεζιού, που από ότι κατάλαβα ήταν παλιοί συμμαθητές. Αυτό που επικράτησε στη συζήτησή τους, ήταν ότι οι λογαριασμοί των πελατών είναι πολύ χαμηλοί, το average spending δεν είναι το επιθυμητό για μια ικανοποιητική κερδοφορία και ότι είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα, παρόλη τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται στην κουζίνα, η οποία όντως μας ενθουσίασε με τα πιάτα της.

Αυτό που θα ήθελα να μεταβιβάσω στον ιδιοκτήτη, που για πολλούς λόγους δεν κατάφερα να μιλήσω μαζί του, είναι ότι πολλές φορές, κάνουμε τα πάντα για να έχουμε επιτυχία σε ένα εστιατόριο και αφήνουμε πίσω το προφανές. 
“Τις στρατηγικές πώλησης, το upselling και την προώθηση”.
 
Και τι εννοώ:
 
1. Το βράδυ που επισκέφθηκαμε το εστιατόριο παραγγείλαμε οι 8 παρευρισκόμενοι, 8 κυρίως πιάτα. Δεν μας πρότεινε ο σερβιτόρος κάτι για ορεκτικό του τύπου “Θα θέλατε να φέρουμε για ξεκίνημα δυο σαλάτες μέχρι να ετοιμαστούν τα κυρίως σας; “
 
2. “Τι θα πιείτε;”, μας ρώτησε ο σερβιτόρος, χωρίς να μας ρωτήσει αν θέλουμε νερό. Ζητήσαμε εμείς νερό στα μέσα που τρώγαμε το κυρίως και όταν η φιάλη εξαντλήθηκε, δεν ήρθε κάποιος να διερευνήσει αν θέλουμε κι άλλο.
 
3. Οι έξι μας παραγγείλαμε μια φιάλη κρασί και οι δύο ζήτησαν μπύρα. Στα δέκα λεπτά ήπιαμε το ποτό μας και μέχρι το τέλος της βραδιάς δεν ήρθε κάποιος να μας ρωτήσει αν θέλουμε δεύτερη φιάλη κρασί ή μπύρα. 
 
4. Ενώ το εστιατόριο διαθέτει μια εξαίρετη λίστα με 5 γλυκά και 4 επιλογές σε παγωτά, κανένα μέλος του προσωπικού δεν ήρθε να μας ρωτήσει ή προωθήσει, όταν τελειώσαμε τα φαγητά μας, τα επιδόρπια του σεφ σας. 
 
Συμπέρασμα:
Όταν εσείς οι ίδιοι δεν προωθείτε την πραμάτεια σας, διδάσκοντας το upselling, γιατί τότε διαμαρτύρεστε ότι δεν πουλάτε. Δείτε το λίγο ολιστικά το θέμα γιατί δυστυχώς 5-6 χελιδόνια, δεν φέρνουν την άνοιξη.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts