
Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, που στο κέντρο του κέντρου της ( Βλέπε οδός Λήδρας και Ονασαγόρου) υπάρχει κίνδυνος, με το που πέσουν δυο ψιλόβροχα, να βυθιστείς μέσα σε λιμνάζοντα νερά, να σκουντουφλήσεις πάνω στα εκατοντάδες, ξεχαρβαλωμένα τουβλάκια του πεζόδρομου ή να γίνεις μουσκίδι αφού όποια πέτρα – πλάκα κι αν πατήσεις, αναβλύζουν πάνω σου βρόμικα νερά που μαζεύονται κάτω από τις πλάκες.




Είναι κάποιες φορές που βγαίνεις με σκοπό να φας καλά. Άλλες πάλι για να ανταμώσεις φίλους, να ακούσεις καλή μουσική, να πιεις και ένα ποτηράκι

Η τέχνη συνήθως ζει σε μουσεία, γκαλερί και ιδιωτικές συλλογές. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου ξεπερνά τα όρια των τοίχων και περνά στην καθημερινότητα με έναν
