Ξαναβγάλαμε το καπέλο στους έχοντες το γενικό πρόσταγμα σε πεντάστερο ξενοδοχείο της Λεμεσού, για πολλούς λόγους, αλλά περισσότερο για την εκπαίδευση που έχουν προσφέρει στο προσωπικό τους. Δε θα αναλύσω αυτά που πρέπει να θεωρούνται δεδομένα, όπως το να γνωρίζει το προσωπικό των εστιατορίων τα φαγητά του μενού ή να να είναι σε θέση η spa manager να αναλύει μια μια τις θεραπείες. Μιλάμε για την εκπαίδευση σε πιο απλά πράγματα, που πολλές διευθύνσεις θεωρούν ότι το προσωπικό ήδη κατέχει τη συγκεκριμένη γνώση ή κουλτούρα και δεν το “αγγίζει” καν στις αρχικές ή συντρέχουσες εκπαιδεύσεις.
Αναφέρομαι στο αυτονόητο “Καλημέρα σας. Πώς είστε σήμερα; Να έχετε μια όμορφη μέρα”. Από την ώρα που βγήκα από το δωμάτιο για πρόγευμα μέχρι και τη στιγμή που έφυγα από το πρόγευμα για να πάω στην πισίνα, είχα ήδη “μαζέψει” πέραν των 10 χαιρετισμών από το προσωπικό καθαρισμού των δωματίων, από άτομα της υποδοχής, σερβιτόρους και hostesses που βρισκόντουσαν στο διάβα μας. Όλοι τους εγκάρδιοι, φιλικοί και τίμιοι, με τα μάτια τους στραμμένα πάνω μας, έτσι για να μας δείξουν τον απαραίτητο σεβασμό. Μπράβο στη διεύθυνση και στους εκπαιδευτές που κατάφεραν να περάσουν μαζικά τα μηνύματα φιλοξενίας σε όλο το προσωπικό.
Οι κριτές των “The World’s 50 Best Bars 2024” αποφάνθηκαν κι εφέτος, ότι η Ελλάδα κατέχει σταθερά μια θέση στην λίστα με τις χώρες που
Έτοιμος για να τα δώσει όλα, ο βραβευμένος μας σεφ Σταύρος Σωτηρίου (Head chef – Limanaki – Amathus Beach Hotel Limassol) στον παγκόσμιο διαγωνισμό για
Χαράς ευαγγέλια, εθνική υπερηφάνεια και συγκίνηση, μετά την ανακήρυξη του Κύπριου σεφ Αντώνη Αβούρη, ως ο καλύτερος νεαρός chef της Γαλλίας, ανάμεσα σε 165 διαγωνιζόμενους,
Με το συμπάθιο δηλαδή. Από το σπίτι μου μέχρι το ξενοδοχείο που δουλεύω, πρέπει να περάσω πάνω από 17 κυρτώματα στο πήγαινε και άλλα τόσα