Ξαναβγάλαμε το καπέλο στους έχοντες το γενικό πρόσταγμα σε πεντάστερο ξενοδοχείο της Λεμεσού, για πολλούς λόγους, αλλά περισσότερο για την εκπαίδευση που έχουν προσφέρει στο προσωπικό τους. Δε θα αναλύσω αυτά που πρέπει να θεωρούνται δεδομένα, όπως το να γνωρίζει το προσωπικό των εστιατορίων τα φαγητά του μενού ή να να είναι σε θέση η spa manager να αναλύει μια μια τις θεραπείες. Μιλάμε για την εκπαίδευση σε πιο απλά πράγματα, που πολλές διευθύνσεις θεωρούν ότι το προσωπικό ήδη κατέχει τη συγκεκριμένη γνώση ή κουλτούρα και δεν το “αγγίζει” καν στις αρχικές ή συντρέχουσες εκπαιδεύσεις.
Αναφέρομαι στο αυτονόητο “Καλημέρα σας. Πώς είστε σήμερα; Να έχετε μια όμορφη μέρα”. Από την ώρα που βγήκα από το δωμάτιο για πρόγευμα μέχρι και τη στιγμή που έφυγα από το πρόγευμα για να πάω στην πισίνα, είχα ήδη “μαζέψει” πέραν των 10 χαιρετισμών από το προσωπικό καθαρισμού των δωματίων, από άτομα της υποδοχής, σερβιτόρους και hostesses που βρισκόντουσαν στο διάβα μας. Όλοι τους εγκάρδιοι, φιλικοί και τίμιοι, με τα μάτια τους στραμμένα πάνω μας, έτσι για να μας δείξουν τον απαραίτητο σεβασμό. Μπράβο στη διεύθυνση και στους εκπαιδευτές που κατάφεραν να περάσουν μαζικά τα μηνύματα φιλοξενίας σε όλο το προσωπικό.
Από εκεί που ερχόταν κάποιος στην πρωτεύουσά μας και οι επιλογές ξενοδοχειακής διαμονής μετριούνταν στα δάκτυλα του ενός χεριού, πάμε κατά τα φαινόμενα στην αντίπερα
Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Σαραγόσα, Παμπλόνα, Σαν Σεμπαστιάν και Μπιλμπάο, κάποιοι από τους γαστρονομικούς σταθμούς της ομάδας της Fine&Dine, η οποία κατέγραψε ξανά ορισμένες από τις τάσεις
Οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν δραματικά, ακόμη και σε χώρες που τα κλιματιστικά είχαν μέχρι πρότινος, ρύθμιση μόνο για ζεστό αέρα. Από την άλλη ο υπερτουρισμός είναι
Το 2025 έχει ανακηρυχθεί παγκοσμίως Έτος Johann Strauss. 200 χρόνια από τη γέννηση του πιο φημισμένου μουσικού της γνωστής δυναστείας Strauss της Βιέννης. Οι συνθέσεις