

Όταν πληρώνει κανείς για spa και μασάζ, τα λεφτά του, πρέπει να τα σέβεστε. Πήγαμε για μασάζ με την αδελφή μου σε γνωστό ινστιτούτο στην πρωτεύουσα και όλη την ώρα ακούαμε ομιλίες, γέλια και φωνές από το προσωπικό που ήταν στα διπλανά δωμάτια ή έξω. Στο μισάωρο, ανοίγει η πόρτα του δωματίου μου, με εμένα μισόγυμνη πάνω στο κρεββάτι και μπαίνει μέσα, μάλλον μια άλλη θεραπεύτρια και ζήτησε από τη δική μου θεραπεύτρια να της δώσει ένα συγκεκριμένο λάδι. Δεν πέρασαν δέκα λεπτά και η δική μου θεραπεύτρια, άνοιξε την πόρτα, κάπου πήγε και επέστρεψε σε 2-3 λεπτά.Κοιτάτε να δείτε. Εμάς δεν μας ξαναβλέπετε ούτε ζωγραφιστές. Το μασάζ, είναι μια ώρα χαλάρωσης και ηρεμίας. Την πληρώνουμε από το μεροκάματό μας. Εσείς το μόνο που καταφέρατε, είναι μας στείλετε σπίτια μας, σε ένταση και νεύρα. Σας ευχαριστούμε πολύ.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:



Σε μια εποχή όπου η γαστρονομία στην Κύπρο εξελίσσεται διαρκώς, το Salt & Fire έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ως ένας από τους πιο δυνατούς γαστρονομικούς

Τα τελευταία χρόνια ακούμε όλο και πιο συχνά τον όρο «Farm to Table». Για πολλούς αποτελεί απλώς μια νέα τάση στη γαστρονομία. Για τους κορυφαίους

Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές των τελευταίων ετών ετοιμάζεται να εφαρμοστεί στα ελληνικά σχολεία. Από τη νέα σχολική χρονιά, τα αλλαντικά και τα αναψυκτικά απομακρύνονται