Πώς χειριζόμαστε πελάτες, αγαπητοί συνάδελφοι που φεύγοντας από το πρόγευμα του ξενοδοχείου, παίρνουν μαζί τους φαγητά για κατανάλωση αργότερα;

Πώς χειριζόμαστε πελάτες, αγαπητοί συνάδελφοι που φεύγοντας από το πρόγευμα του ξενοδοχείου, παίρνουν μαζί τους φαγητά για κατανάλωση αργότερα; Είναι ένα θέμα που μας φέρνει συχνά σε δύσκολη θέση, γιατί είναι πολλοί που εκμεταλλεύονται την ανοχή μας και τα στραβά μας μάτια, κάνοντας πράγματα, εξοργιστικά προκλητικά. 

Κυρία, μετά που απόλαυσε πλουσιοπάροχα το πρωινό της με τον σύζυγο και τα τρία της παιδιά, έφτιαξε το λιγότερο, 5-6 στρουμπουλά σάντουιτς, τα τύλιγε ένα ένα σε χαρτοπετσέτα και τα έριχνε στην τσάντα παραλίας.

Από την άλλη πλευρά όμως έχω αυτούς τους πελάτες που πίνουν μόνο ένα καφέ το πρωί, γιατί απλά δεν μπορούν ή δεν έχουν συνηθίσει να τρώνε πρωινό και φεύγοντας παίρνουν ένα μήλο ή δυο τρεις ρυζογκοφρέτες, κάποιο αλμυρό, για να το φάνε όταν πεινάσουν.

Διιστάμενες οι απόψεις και στο ενδοτμηματικό μας meeting, με την άποψη ενός εκ της διευθύνσεως να μας προβληματίζει σε μεγάλο βαθμό:

“Δηλαδή θα κάνουμε παρατήρηση στην πελάτισσα που μας δίνει €550 την ημέρα για τα δυο δωμάτια, επειδή μας χρέωσε €3 για τα σάντουιτς των παιδιών της; Και ποιος θα της το πει κύριοι; Και πώς θα της το πει; Ξανασκεφτείτε το πριν κάνουμε μεγαλύτερη ζημιά.”

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Σατιρικό Θέατρο: Τελευταίες παραστάσεις για το έργο “O Φάρος” του Conor McPherson

Το Σατιρικό θέατρο παρουσιάζει τις τελευταίες παραστάσεις του συνταρακτικού έργου «O Φάρος» του πολυβραβευμένου Ιρλανδού συγγραφέα Conor McPherson, σε μετάφραση Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη – Αθανασίας Σμαραγδή