Από πού να ξεκινήσω, δεν ξέρω ούτε εγώ; Από τον Πιέρ Γκανιέρ, που έχει τη γαστρονομική επιμέλεια, από τον πολυτάλαντο σκηνοθέτη, από το δίδυμο των χαρισματικών πρωταγωνιστών;
Εδώ μιλάμε για μια ιστορία, πλημμυρισμένη με γαλλική κουζίνα, αρτυσμένη με πολύ έρωτα, αγάπη, πάθος και δυο μεγάλες φιγούρες του κινηματογράφου να μεγαλουργούν. Την Ζιλιέτ Μπινός και τον Μπενουά Μαζιμέλ, όπου μέσα στην κουζίνα τους, εκτός από φαγητά, θα μαγειρευτεί ένα πολλών σταδίων “μενού” αγάπης που θα μας ανοίξει την όρεξη.
Ο κορυφαίος Γαλλοβιετναμέζος σκηνοθέτης, Τραν Αν Χουνγκ (Το Άρωμα της Πράσινης Παπάγιας) μάς παίρνει πίσω στα 1885, εκεί που βρίσκεται και το απόγειο της γαλλικής γαστρονομίας, σμίγοντας με μαεστρία μια ιστορία αγάπης, με την απόλαυση του φαγητού, αλλά και την ιεροτελεστία της προετοιμασίας του.
Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι τη γαστρονομική επιμέλεια της ταινίας έχει ένας από τους κορυφαίους σεφ του κόσμου, ο πολυβραβευμένος με αστέρια Michelin, Πιέρ Γκανιέρ.
Μια ταινία υψηλών προδιαγραφών, με δυνατή σκηνοθεσία, σκηνική και ενδυματολογική δυναμική, εμπειρογνωμοσύνη σε κάθε πινελιά, που αποτελεί την επίσημη πρόταση της Γαλλίας, για το Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας για το 2024.
Αναμείνατε στο ακουστικό σας και μόλις μάθουμε νεότερα για την άφιξή της, θα σας ενημερώσουμε.
Εκεί στα στενά δρομάκια της κοινότητας Λυμπιών, που το παλιό και το σύγχρονο συμπράττουν όμορφα κι αρμονικά, άνοιξε προσφάτως και το πράσινο ξωπόρτι της, η
Δεν ξέρω αν αφορά τη στήλη σας, αλλά επειδή το συμβάν έχει σχέση με εστιατόρια, σας το στέλνω, ευελπιστώντας τη δημοσίευσή του σύντομου e mail
Το FAME, το εντυπωσιακό μιούζικαλ που έχει αγαπηθεί όσο κανένα άλλο από μικρούς και μεγάλους σε όλο τον κόσμο, έρχεται στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας με
Ο μονόφθαλμος γίγαντας Κύκλωπας, η μάγισσα και θεά Κίρκη, η Σκύλλα και η Χάρυβδη και όχι μόνο, φαίνεται ότι έχουν μαγέψει πολύ τον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη
Την έχουμε αγαπήσει, έγινε viral παγκόσμια και ως φυσικό μπήκε στην επιχειρηματική καλέντα πολλών σοκολατοποιών και ζαχαροπλαστών. Όμως, γιατί πάντα υπάρχει ένα “όμως”, δεν υπολόγισαν