
Συγχαρητήρια πολλά για τα ξενοδοχεία, τους διευθύνοντες, τους ιδιοκτήτες, τους chefs και δεν ξέρω ποιους άλλους decision makers να πω, που στον μπουφέ του προγεύματός τους, είναι εμφανέστατη η Κύπρος, οι παραγωγοί της και τα προϊόντα της. Καταλαβαίνω ότι σε ένα ξενοδοχείο συναντιούνται άνθρωποι από όλα τα μήκη και πλάτη της γης, που έχει ο καθένας τα δικά του διατροφικά δεδομένα, μα πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι όλοι αυτοί φεύγοντας από το νησί μας, πρέπει να “πάρουν” πίσω στην χώρα τους, κάτι από Κύπρο. Ας το κάνουν κι άλλοι αγαπητοί συνάδελφοι ξενοδόχοι. Ας νιώσουμε όλοι πιο περήφανοι για τον τόπο μας και τη γαστρονομική μας παράδοση και πολιτισμό.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:



Τα πρόσφατα περιστατικά μαζικών τροφικών δηλητηριάσεων έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία στο καταναλωτικό κοινό, με πολλούς πολίτες να αναζητούν αξιόπιστες πληροφορίες για τη σαλμονέλα, ένα από

Ο Σωτήρης Ευαγγέλου συγκαταλέγεται εδώ και χρόνια ανάμεσα στους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομίας. Με βαθιά γνώση της ελληνικής κουζίνας, σεβασμό στην πρώτη

Όταν μιλάμε για κορυφαία ξενοδοχεία, οι πολυτελείς εγκαταστάσεις και η εντυπωσιακή αρχιτεκτονική είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Η πραγματική διάκριση έρχεται από την εμπειρία
