(Interview in Greek and English)
Ο Nick Aristou, Commercial Director των Muskita Hotels, μιλά στο Fine& Dine και στον Nick Andrew για το εμβληματικό ξενοδοχείο Amathus Beach Hotel Cyprus, τον εντυπωσιακό πύργο Amathus Residences, τις βραβευμένες και πολύπλευρες υπηρεσίες που προσφέρονται στο ξενοδοχείο, τη γαστρονομία, αλλά γενικά και για τον τουρισμό στο νησί.
Αγαπητέ Nick, εκτός από Commercial Director των ξενοδοχείων Four Seasons και Amathus Beach Hotel Cyprus, τον τελευταίο χρόνο εκτελείς και χρέη Γενικού Διευθυντή του Amathus Beach Hotel Cyprus. Πολλά όμορφα και εντυπωσιακά βλέπουμε να ανεγείρονται στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, με πρώτο εξ αυτών, τον πύργο Amathus Residences. Τι ακριβώς είναι και ποιες θα είναι οι προσφερόμενες υπηρεσίες;
Το The Amathus Residence είναι ένα αριστούργημα σχεδιασμού και λειτουργικότητας, εναρμονιζόμενο πλήρως με τις γραμμές και τον εμβληματικό σχεδιασμό του ίδιου του Amathus Hotel. Το κτίριο περιλαμβάνει 18 Junior σουίτες, η κάθε μία με τη δική της, ιδιωτική πισίνα, προσφέροντας πολυτέλεια και στυλ για ζευγάρια ή οικογένειες.
Επιπλέον, υπάρχουν όχι λιγότερες από 20 κατοικίες με ένα, δύο ή τρία υπνοδωμάτια, μερικές με ιδιωτική πισίνα, καθώς και ένα εντυπωσιακό διώροφο ρετιρέ με τρία υπνοδωμάτια και ιδιωτική πισίνα, διαθέσιμο για βραχυπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη ενοικίαση. Οι επισκέπτες των κατοικιών θα απολαμβάνουν πλήρη πρόσβαση σε όλες τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες του Amathus Beach Hotel, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών καθαριότητας δωματίου, όπως ακριβώς απολαμβάνουν και οι επισκέπτες των σουιτών του ξενοδοχείου μας.
Ένα νέο εστιατόριο ανοίγει τις πύλες του σε αυτό. Ποιο το concept του και πώς θα διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα εστιατόρια του ξενοδοχείου;
Πράγματι, θα ανοίξει ένα νέο εστιατόριο στις αρχές του 2025, αλλά προς το παρόν το concept παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό. Θα το ανακοινώσουμε εν καιρώ.
Nick, το Amathus Beach Hotel Cyprus, ένα από τα ιστορικότερα ξενοδοχεία του νησιού, έχει ταυτιστεί από τα γεννοφάσκια του με την ποιότητα, τις άριστες υπηρεσίες, τον εσωτερικό και εισερχόμενο τουρισμό και τις οικογενειακές διακοπές, αποτελώντας συνάμα ρομαντικό καταφύγιο, αλλά και τον απόλυτο χώρο φιλοξενίας για επαγγελματικά ταξίδια. Ποιο το μυστικό της επιτυχίας για αυτή την πολυπρόσωπη, ταυτότητα;
Το μυστικό της επιτυχίας στο Amathus, ειδικά τα τελευταία 10 χρόνια, είναι η ουσιαστική επένδυση στο κτίριο για να διατηρείται ζωντανός ο θρύλος του Amathus, φρέσκος και ελκυστικός, καθώς και η φροντίδα και η έμφαση στους πελάτες μας, στο προσωπικό μας, στην ποιότητα και στο περιβάλλον.
Amathus Beach Hotel και εκλεκτή, βραβευμένη οινο – γαστρονομία, ένα και το αυτό. Τι έχει να προσφέρει στον κάθε επισκέπτη, λάτρη της ποιοτικής κουζίνας, το ξενοδοχείο;
Το Amathus Beach Hotel, προσφέρει στο εστιατόριο Grill Room, μερικά από τα καλύτερα steaks και είδη σχάρας που μπορεί κανείς να βρει στη Λεμεσό, ενώ το θρυλικό μας εστιατόριο θαλασσινών, το Limanaki, το οποίο ανακαινίστηκε πλήρως φέτος, παρέχει το ιδανικό καλοκαιρινό σκηνικό δίπλα στην παραλία για να απολαύσει κάποιος τα καλύτερα, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά. Και τα δύο εστιατόρια προσφέρουν, φυσικά, μια εκτενή και εκλεκτή λίστα κρασιών.
Πώς βλέπεις τα δεδομένα του τουρισμού τη φετινή χρονιά, σε σχέση με τις προηγούμενες; Τι θα πρότεινες γενικά να τροχοδρομηθεί, είτε από πλευράς κράτους, είτε από τους ιδιώτες και έχοντες σχέση με τη φιλοξενία, έτσι ώστε η Κύπρος να καταστεί ακόμη πιο ελκυστικός, τουριστικός προορισμός;
Αυτή είναι μια ακόμα απαιτητική τουριστική σεζόν για την Κύπρο, μετά από 3 χρόνια πανδημίας, ενώ στη συνέχεια είχαμε τον πόλεμο στην Ουκρανία, τον πόλεμο στη Γάζα και την ασταθή κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στη Μέση Ανατολή. Χρειαζόμαστε πολλή δύναμη, επιμονή και προγραμματισμό για να κρατήσουμε τον τουρισμό της Κύπρου σε κίνηση και να προσελκύσουμε ταξιδιώτες στον προορισμό μας.
Με τις συνεχώς μειούμενες αγορές που προηγουμένως βασιζόμασταν τα τελευταία χρόνια, τόσο ο ιδιωτικός τομέας όσο και το Yφυπουργείο Τουρισμού έχουν κάνει σημαντικές προόδους σε νέες αγορές όπως η Πολωνία, η Αρμενία, η Ρουμανία και η Σερβία, οι οποίες έχουν ήδη φέρει αποτελέσματα.
Η Πολωνία, ειδικότερα, είναι αυτή τη στιγμή η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της Ευρώπης, με το ΑΕΠ της να αναμένεται να ξεπεράσει αυτό του Ηνωμένου Βασιλείου έως το 2027. Ωστόσο, ο κυβερνητικός τομέας πρέπει πραγματικά να μας βοηθήσει να κάνουμε προόδους στη μεγαλύτερη εξερχόμενη τουριστική αγορά του κόσμου, τις ΗΠΑ, αν θέλουμε πραγματικά να δούμε ανάπτυξη στον προορισμό!
INTERVIEW IN ENGLISH
Interview with Nick Aristou, Commercial Director of Muskita Hotels
Nick Aristou, Commercial Director of Muskita Hotels, talks to Fine & Dine and Nick Andrew about the iconic Amathus Beach Hotel Cyprus, the impressive Amathus Residences Tower, the award-winning and diverse services offered at the hotel, the gastronomy, and more generally about tourism on the island.
Dear Nick, in addition to being the Commercial Director of the Four Seasons and Amathus Beach Hotel Cyprus, for the past year you have also been serving as the General Manager of the Amathus Beach Hotel Cyprus. We see many beautiful and impressive developments rising within the hotel’s facilities, with the first of these being the Amathus Residences tower. What exactly is it, and what services will be offered?
The Amathus Residences building is a masterpiece of design and functionality, blending completely with the lines and iconic design of the Amathus Hotel itself. The building contains 18 Junior suites each with its own private pool accommodating couples or families in luxury and style. In addition, there are no less than 20 residences with one or two or three bedrooms and some with private pool and a breathtaking 3 bedroom duplex Penthouse with private pool, available for short or long term rental. Guests of the residences benefit from full access to all the Amathus Beach Hotel facilities and services, including Housekeeping and room service the same as one of our hotel suites.
A new restaurant is opening its doors there. What is the concept, and how will it differ from the other restaurants in the hotel?
There will indeed be a new restaurant opening early 2025 but at present the concept is a well-kept secret, we will be announcing it in due course.
Nick, the Amathus Beach Hotel Cyprus, one of the island’s most historic hotels, has been associated from its very beginning with quality, excellent services, both domestic and inbound tourism, and family vacations, while also serving as a romantic getaway and the ultimate venue for business trips. What is the secret to the success of this multifaceted identity?
The secret of success at the Amathus, especially the last 10 years, is substantial investment in the building to keep the legend that is the Amathus fresh and inviting and then a great deal of CARE. Care for our customers, care for our staff, care for quality and care for the environment.
Amathus Beach Hotel and exquisite, award-winning wine and gastronomy are one and the same. What does the hotel have to offer to every visitor who is a lover of fine cuisine?
The Amathus Beach Hotel offers some of the best steaks and grills to be found in Limassol at the Grill Room restaurant and our legendary seafood restaurant, the Limanaki which has been completely renovated this year, provides the perfect beach summer setting to enjoy the best fresh fish and seafood. Both restaurants offer an extensive and eclectic wine list of course.
How do you see the tourism “data” this year compared to previous years? What would you generally suggest should be implemented, either by the government or by private sector stakeholders involved in hospitality, in order for Cyprus to become an even more attractive tourist destination?
This is yet another challenging tourist season for Cyprus after 3 years of pandemic and then the war in Ukraine followed by the war in Gaza and the volatile situation currently in the Middle East. We need a lot of strength, perseverance and planning to keep Cyprus Tourism moving and to entice travelers to our destination.
With ever decreasing, previously relied on source markets the last couple of years, both the private sector and the deputy Ministry of Tourism have made significant inroads into new markets such as Poland, Armenia, Romania and Serbia which have already brought results. Poland particularly is currently Europe’s fastest growing market with a GDP that is expected to surpass that of the UK by 2027. However, the government sector really needs to help us make inroads into the largest outbound tourism market in the World, the USA, if we really want to see growth to the destination!
Χαράς ευαγγέλια για όλους τους πρωτευουσιάνους, λάτρεις των εκλεκτών steaks και όχι μόνο, εφόσον το αγαπημένο steak house της Λεμεσού, το The Porterhouse & Co,
Άγνωστοι οι λόγοι, λόγω της λιτής δημοσίευσης, που ο γνωστός σεφ και κριτής του Master Chef, Σωτήρης Κοντιζάς, αποχωρεί και από τα τρία του εστιατόρια.
Φαντασία, γεύση, ισορροπία και επιλογές για εσένα, όλους σου τους φίλους και φυσικά την απαιτητική σου φαμίλια, μικρούς και μεγάλους. Το δοκιμάσαμε και εμείς, μεγάλη
Το meeting που συγκαλέστηκε από τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου, στο οποίο εκτελώ χρέη διευθυντή, είχε ως θέμα το καινούριο εστιατόριο του Ομίλου που αναμένεται να
Ο τίτλος του έργου είναι εμπνευσμένος από το Σκοπευτήριο της Καισαριανής, έναν τόπο-μνημείο για τους διακόσιους κομμουνιστές αγωνιστές που εκτελέστηκαν εκεί το 1944 από τους