Το πρόβλημα είναι ότι μια κουζίνα για να λειτουργεί σωστά, δεν μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα όλους τους πελάτες… η πλειονότητα από αυτούς, έρχεται στο εστιατόριο στις 21.00, λες και τους κατέβασε τουριστικό λεωφορείο. 

Επικοινωνώ μαζί με το portal σας και τη στήλη που έχετε για συζήτηση και κους κους, για να αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω στο εστιατόριό μου από τις πρώτες μέρες που ανοίξαμε το 2015. Το πρόβλημα είναι ότι μια κουζίνα για να λειτουργεί σωστά, δεν μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα όλους τους πελάτες που κατά παράδοξο λόγο, η πλειονότητα από αυτούς, έρχεται στο εστιατόριο στις 21.00, λες και τους κατέβασε τουριστικό λεωφορείο. 

Προσπαθήσαμε με την κοπέλα των κρατήσεων να πούμε στους πελάτες ότι έχουμε ένα τραπέζι για τις 20.00, σε άλλους στις 20.45, σε άλλους στις 21.00 και πιο μετά, αυτοί μας λένε όλοι ΟΚ για να τους κρατήσουμε τραπέζι και τελικά έρχονται όλοι την ίδια ώρα.
 
Ο σεφ μου και οι βοηθοί του, δικαιολογημένα δεν μπορούν να τους ικανοποιήσουν όπως πρέπει, το φαγητό καθυστερά ή δεν βγαίνει όπως θα θέλαμε και στο τέλος ακούμε από παράπονα μέχρι φωνές από τους πελάτες μας που κάποιοι έκαναν κράτηση στις 20.00, ήρθαν στις 21.00 και ήθελαν στις 21.10 ορεκτικά στο τραπέζι. Η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι. Κάποιος πρέπει να βάλει σε αυτό τον τόπο μάθημα στα σχολεία, από το Δημοτικό, για τη συνέπεια και τον σεβασμό. 
 
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts