After sales service έχει καλό η εταιρεία σας;….

Μετά από δυο χρόνια με την ταμπέλα του εστιάτορα στο κούτελο, έχω να δηλώσω το ακόλουθο πολύ σοφό απόφθεγμα:
 
“Μην κάνεις συνεργασίες και μην αγοράσεις τίποτα για το μαγαζί σου – έστω κι αν γνωρίζεις ότι είναι ποιοτικό – αν δεν κάνεις συμφωνία για το after sales service.”
 
Εγώ και ο κουμπάρος, αδαείς στον εν λόγω τομέα, την πατήσαμε παταγωδώς. Μείναμε χωρίς φούρνο μια βδομάδα, γιατί έπρεπε να περιμένουμε τη σειρά μας, ενώ το σύστημα POS κόλλησε αλλά ο “καλός”, μας είπαν, τεχνικός, ήταν άρρωστος και έπρεπε να περιμένουμε να θεραπευτεί αυτός για να θεραπεύσει το σύστημα παραγγελιών. Ο υδραυλικός μας δεν απαντά τα τηλέφωνα εδώ και δυο μήνες και δεν ξέρουμε πού έκρυψε την παροχή για να βάλουμε κλιματιστικό και στην αποθήκη ξηρών τροφών και ο πανάκριβος καταψύκτης που αγοράσαμε πέρυσι και καλύπτεται ακόμη από εγγύηση, χάνει νερά, αλλά κανείς δεν μπορεί να βρει από την αντιπροσωπεία το λάθος, “γιατί δεν τους ξανάτυχε”.
 
Συμπέρασμα: Πριν ξεκινήσεις την επιχείρησή σου, διάβασε πολλές φορές το απόφθεγμά μου.
 
 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Λατρεμένη Nikkei κουζίνα στο βραβευμένο Nikkei του NissiBlu Beach Resort στην Αγία Νάπα…Κάθε χρόνο και πιο ψηλά (In Greek & English)

Η ερώτηση “τι ξεχωριστό θέλετε να γευτούμε απόψε” βρίσκει αβίαστα απάντηση, κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αγία Νάπα, το αγαπημένο, και του κοινού, εστιατόριο Nikkei στο πεντάστερο NissiBlu Beach Resort.  Αν

Ο βραβευμένος ως ο καλύτερος νεαρός chef της Γαλλίας, στον διαγωνισμό San Pellegrino, Αντώνης Αβούρη, για δυο μοναδικές βραδιές στο NissiBlu Beach Resort (In Greek & English)

Το πεντάστερο NissiBlu Beach Resort, συνεχίζει ακάθεκτο να γράφει χρυσές γαστρονομικές σελίδες στην Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου και όχι μόνο, φιλοξενώντας αυτή τη φορά, τον βραβευμένο