(Restaurant review by Nick Andrew)
Στην απόλυτη καρδιά της Λεωφόρου Πρωταρά, θα βρεις ένα Βραζιλιάνικο εστιατόριο με όνομα και αυθεντικότητα. Το concept του απλό και ξεκάθαρο, με τους σερβιτόρους ‐ gaúchos – μόλις πάρεις θέση στο τραπέζι σου, να σε επισκέπτονται κάθε λίγο και λιγάκι, φέροντες μαζί τους και τις σμίλες τους, κόβοντας μπροστά σου όσο κρέας επιθυμείς, μια, δυο, τρεις φορές ή όσες φορές εσύ γουστάρεις.
Μια επιπρόσθετη κάρτα με ορεκτικά και κυρίως πιάτα στην a la carte τους μορφή, με έμφαση στην Νότια Αμερική, θα ικανοποιήσει αυτούς που θέλουν να απολαύσουν ένα ξεχωριστό πιάτο φτιαγμένο και ραμμένο στα μέτρα τους.
Εμείς πάντως σε συμβουλεύουμε να το πας παραδοσιακά, για αυτό πρώτα πρώτα πέρασε από τον ατελείωτο μπουφέ σαλατών και ορεκτικών του βραβευμένου Executive chef των Sunrise Hotels, Αντώνη Αττούνη.
Με το που θα καθίσεις στο τραπέζι, θα καταφτάσουν υπέροχες σε υφή, μπουκίτσες ψωμιού και τραγανές, τηγανιτές πατάτες, αλλά και θα κάνει και την πρώτη του εμφάνιση ο gaucho έχοντας ανά χείρας μια σμίλα με ξεροψημένα εξωτερικά, ζουμερά δε εσωτερικά κομμάτια βοδινής πικάνιας.
Χοιρινός, ιβηρικός λαιμός, τρυφερό rib eye, μοσχομυριστό φιλέτο αρνιού, γκάμον, φτερούγες κοτόπουλου, αλλά και πικάντικο chorizo και εξαίρετο tri tip, οι πειρασμοί των gauchos που δεν θα αντισταθείς. Ο φρέσκος ανανάς στα κάρβουνα, αγγιγμένος με κανέλα, θα είναι το όμορφα γλυκόξινο, επιστέγασμα της βραδιάς.
Εκεί στα στενά δρομάκια της κοινότητας Λυμπιών, που το παλιό και το σύγχρονο συμπράττουν όμορφα κι αρμονικά, άνοιξε προσφάτως και το πράσινο ξωπόρτι της, η
Δεν ξέρω αν αφορά τη στήλη σας, αλλά επειδή το συμβάν έχει σχέση με εστιατόρια, σας το στέλνω, ευελπιστώντας τη δημοσίευσή του σύντομου e mail
Το FAME, το εντυπωσιακό μιούζικαλ που έχει αγαπηθεί όσο κανένα άλλο από μικρούς και μεγάλους σε όλο τον κόσμο, έρχεται στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας με
Ο μονόφθαλμος γίγαντας Κύκλωπας, η μάγισσα και θεά Κίρκη, η Σκύλλα και η Χάρυβδη και όχι μόνο, φαίνεται ότι έχουν μαγέψει πολύ τον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη
Την έχουμε αγαπήσει, έγινε viral παγκόσμια και ως φυσικό μπήκε στην επιχειρηματική καλέντα πολλών σοκολατοποιών και ζαχαροπλαστών. Όμως, γιατί πάντα υπάρχει ένα “όμως”, δεν υπολόγισαν