Η έκθεση που έλαβε χώρα στο εντυπωσιακό Κέντρο Τεχνών Λεμεσού – Αποθήκες Παπαδάκη, ταξίδεψε το κοινό που συνέρευσε καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης σε όλο το καλλιτεχνικό φάσμα του Ανδρέα Λαδόμματου. Από τα πρώτα φοιτητικά του χρόνια, απέδειξε με τα πινέλα του, αλλά και τα εργαλεία του, τις εμπροσθογενείς καλλιτεχνικές του ιδιότητες, την αίσθηση των όγκων και των σκιάσεων, το βάθος, το μήκος και το πλάτος του χώρου.
Τα “αναδρομικά”, πέραν των 60 ετών “Φωτοκινητικά”, κινούμενα με μοτέρ, έργα του, αποτελούν μέχρι και σήμερα διαχρονικά έργα που κάλλιστα μπορούν να αποτελέσουν case study σε μεταπτυχιακούς φοιτητές Καλών Τεχνών. Από τα ρεαλιστικού DNA “Παράθυρα” τα μάτια του φιλότεχνου κοινού αντίκρυσαν τις γεμάτες μνήμες από το σπίτι της γιαγιάς, μιγδαλιές, τα έγχρωμα σπίτια άλλων εποχών, τα λουλούδια στα περβάζια και τον καταγάλανο ουρανό.
Στα ύστερά του έργα, μέσα στα παράθυρα εμφανίζεται το ανθρώπινο στοιχείο, με κλασικής ομορφιάς γυναίκες που ατενίζουν το μεγαλείο της φύσης. Οι “Πέτρες και τα νερά”, η συλλογή που έγινε ταυτόσημη από τα γεννοφάσκια της με τον Ανδρέα Λαδόμματο, πολιόρκησε τις αίθουσες του Κέντρου Τεχνών με μνημειακά έργα απαράμιλλης αξίας, που εξυμνούν με πρωτόγνωρο ρεαλισμό την κυπριακή φύση και το μοναδικό γεωμορφολογικό της τοπίο.
Η “Παλιά Λευκωσία” με τα διώροφά της αρχοντικά, τα έγχρωμα “Κοκτέιλ” με τις υπερεαλιστικές πεταλούδες, τα “Μεσορίνια” και τα εξαίρετα δείγματα καλλιτεχνικής γραφής με μυθικές Μούσες και Ανεράδες συμπλήρωσαν υπέροχα μια ακόμη Αναδρομική έκθεση του χαρισματικού καλλιτέχνη.
Έρωτας, φυσικά και η διαδρομή για να φτάσεις από την είσοδο του εμβληματικού ξενοδοχείου, μέχρι και τον γαστρονομικό σου προορισμό. Μονοπάτια, κρυμμένα κυριολεκτικά μέσα στο
Ωραία που ‘ναι η Κυριακή, άμα βάλεις όμως στο πρόγραμμά σου κάτι το διαφορετικό ή κάτι το οικείο που σε κάνει εσένα κι όσους αγαπάς,
Καλό χοιρινό κρέας, κόκκινο κρασί, Κουμανδαρία και ξηρός κόλιανδρος, οι βασικοί συντελεστές του βραβευμένου σεφ Σάββα Σάββα, που θα μας μάθει σήμερα να φτιάχνουμε τα
Η οδός Στασικράτους στη Λευκωσία, έχει να παινεύεται και για το Νοερά της. Κι αν με ρωτάς να σου πω περί τίνος πρόκειται, έχω να