Ως σεφ, έμαθα να σέβομαι την κάθε ιδιαιτερότητα, του κάθε πελάτη που επισκέπτεται το εστιατόριό μου…

Ως σεφ, έμαθα να σέβομαι την κάθε ιδιαιτερότητα, του κάθε πελάτη που επισκέπτεται το εστιατόριό μου. Έχω βαθιά επίγνωση και των θεμάτων υγείας που απασχολούν πολλούς από εμάς, όπως τις δυσανεξίες και τις αλλεργίες και φυσικά δε θα ήθελα εντός του εστιατορίου μου να συμβεί οποιοδήποτε περιστατικό επειδή αρνήθηκα να αλλάξω κάποιο υλικό σε πιάτο, το οποίο θα διακινδυνέψει την υγεία κάποιου πελάτη μου.

Εκείνο όμως που δεν μπορώ πλέον να ανεχτώ, το οποίο είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο, είναι η απαίτηση πελατών να φύγω από τα πιάτα τους, δυο τρία υλικά, να βάλω μέσα συνοδευτικά άλλου πιάτου και σος άλλου πιάτου, με την δικαιολογία ότι δεν τους αρέσουν.
 
Δηλαδή, για να το κάνω πιο λιανό, έρχεται ο εκλεκτός μου πελάτης για να δοκιμάσει τα πιάτα που με την ομάδα μου κάνω δοκιμές πέραν των δυο μηνών για να τα στήσω και να είναι ισορροπημένα και μου λέει ότι θα τα στήσει αυτός, όπως θέλει.
 
Να ενημερώσω ότι τα δημιουργικά εστιατόρια, δεν έχουν καμία σχέση με τα DIY καταστήματα. Είτε μας αγαπάτε για αυτό που που είμαστε και για το τι έχουμε να σας προσφέρουμε, είτε απλά δοκιμάζετε την τύχη σας αλλού. Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.
 
Πείτε μας την άποψη στα comments: 

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Pelagos. Έρωτας από την πρώτη μπουκιά (Anassa Hotel)

Έρωτας, φυσικά και η διαδρομή για να φτάσεις από την είσοδο του εμβληματικού ξενοδοχείου, μέχρι και τον γαστρονομικό σου προορισμό. Μονοπάτια, κρυμμένα κυριολεκτικά μέσα στο

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.