
Είμαι στον χώρο της εξυπηρέτησης, ως σερβιτόρος εστιατορίου εδώ και 12 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που ενόχλησε ολόκληρο το team μας. Ένας κύριος διοργάνωσε πάρτι γενεθλίων για τη σύζυγό του στο εστιατόριό μας και προσκάλεσε γύρω στα 25 άτομα. Ζήτησε από εμάς silver service, πολλές αλλαγές πιάτων σε κάθε course, αλλαγές ποτηριών για κάθε νέο πιάτο, κόψιμο και σερβίρισμα τριών τουρτών και άλλα πολλά. Για να μην πολυλογώ, το μισό προσωπικό ήταν πάνω από το τραπέζι του, για πέραν των τριών ώρων. Τέλος καλό, όλα καλά, μας έδωσε πολλά συγχαρητήρια για το φαγητό και το ΑΜΕΜΠΤΟ σέρβις και ζήτησε το λογαριασμό για να πληρώσει. Όπως καταλαβαίνετε το συμφωνηθέν από πριν πόσο ήταν υψηλό (τετραψήφιος αριθμός με τον αριθμό 2 στις χιλιάδες) πληρώνει με κάρτα και βάζει ένα πεντάευρω πάνω στο τραπέζι, λέγοντας μου ότι αυτό είναι για τα παιδιά. Το βρήκα πολύ προκλητικό, έως προσβλητικό, του είπα ότι όλη η ομάδα τον ευχαριστεί θερμά, τον ξεπροβόδισα και πήγαμε όλοι ξανά στο τραπέζι για αποκόμιση. No comment. Απαξιώ!
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:







Το Sky7, η “πρεσβεία” των βραβευμένων σεφ στο νησί, υποδέχτηκε μια ανεπανάληπτη γαστρονομική εμπειρία με τον βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin σεφ Vítor Matos, ο οποίος παρουσίασε ένα υψηλού επιπέδου

Η κλασικά αγαπημένη ιταλική κουζίνα έχει τη γαστρονομική της “πρεσβεία” στο Mediterraneo. Το απόλυτο ιταλικό εστιατόριο του ξενοδοχείου Annabelle, που έχει πλέον καθιερωθεί τόσο στους

Ήρθε κι η Μαμαλού και με την είσοδό της στο κέντρο του άστεως έγινε αμέσως viral. Talk of the town χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και σπρώξιμο,
