
Ξαναβγάλαμε το καπέλο στους έχοντες το γενικό πρόσταγμα σε πεντάστερο ξενοδοχείο της Λεμεσού, για πολλούς λόγους, αλλά περισσότερο για την εκπαίδευση που έχουν προσφέρει στο προσωπικό τους. Δε θα αναλύσω αυτά που πρέπει να θεωρούνται δεδομένα, όπως το να γνωρίζει το προσωπικό των εστιατορίων τα φαγητά του μενού ή να να είναι σε θέση η spa manager να αναλύει μια μια τις θεραπείες. Μιλάμε για την εκπαίδευση σε πιο απλά πράγματα, που πολλές διευθύνσεις θεωρούν ότι το προσωπικό ήδη κατέχει τη συγκεκριμένη γνώση ή κουλτούρα και δεν το “αγγίζει” καν στις αρχικές ή συντρέχουσες εκπαιδεύσεις.
Αναφέρομαι στο αυτονόητο “Καλημέρα σας. Πώς είστε σήμερα; Να έχετε μια όμορφη μέρα”. Από την ώρα που βγήκα από το δωμάτιο για πρόγευμα μέχρι και τη στιγμή που έφυγα από το πρόγευμα για να πάω στην πισίνα, είχα ήδη “μαζέψει” πέραν των 10 χαιρετισμών από το προσωπικό καθαρισμού των δωματίων, από άτομα της υποδοχής, σερβιτόρους και hostesses που βρισκόντουσαν στο διάβα μας. Όλοι τους εγκάρδιοι, φιλικοί και τίμιοι, με τα μάτια τους στραμμένα πάνω μας, έτσι για να μας δείξουν τον απαραίτητο σεβασμό. Μπράβο στη διεύθυνση και στους εκπαιδευτές που κατάφεραν να περάσουν μαζικά τα μηνύματα φιλοξενίας σε όλο το προσωπικό.
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες, Ως διευθυντής γνωστού ξενοδοχείου στην πόλη της Πάφου, αισθάνομαι την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας μια δυσάρεστη, αλλά πραγματική κατάσταση που βιώσαμε
Ο Δήμος Λακατάμειας, στο πλαίσιο της πολιτιστικής του δράσης και της ανάδειξης της φυσικής ομορφιάς του Πεδιαίου Ποταμού, διοργανώνει την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025, στο
Στο πεντάστερο NissiBlu Beach Resort στην Αγία Νάπα θα πας και θα ξαναπάς, γιατί είναι σ’ όλα του μοναδικό. Τόσο μοναδικό, όσο και οι υψηλές
Μία νέα έκδοση, με “Gefsis” κι αρώματα ελληνικά, που αγκαλιάζει όλο το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας: Γη, Θάλασσα, Φάρμα, μαζί με το ισχυρό ένστικτο της