#15 Πελάτης μας στο εστιατόριο μου στο Παραλίμνι, που μας επισκέπτεται περίπου μια φορά το μήνα…

Πελάτης μας στο εστιατόριο μου στο Παραλίμνι, που μας επισκέπτεται περίπου μια φορά το μήνα, χαρακτήρισε για δεύτερη φορά τους τελευταίους μήνες, το κρασί που του πήραμε (€55) ως φελλωμένο. Έχω κάποια σχετική εμπειρία στο θέμα και μπορώ να πω με βεβαιότητα, ότι δεν ήταν corky. Πώς αντιμετωπίζουμε τέτοια περιστατικά; Να του πω ότι κάνει λάθος;

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Στείλε μας στο email: info@fineanddine.com.cy τον προβληματισμό, το ερώτημά ή την άποψή σου για ένα από τα θέματα που άπτονται της θεματολογίας του FINE & DINE. Ειδική επιτροπή θα επιλέγει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα πιο αντιπροσωπευτικά ερωτήματα και θα τα θέτει προς δημόσια συζήτηση στη σελίδα μας στο FACEBOOK: Fine&Dine Cyprus

* Απόψεις που κρίνονται ως ρατσιστικές, χαρακτηρίζονται ως προσβλητικές ή εμπεριέχουν άσχημο λεξιλόγιο, θα διαγράφονται.

* Οι απόψεις των συμμετεχόντων στη δημόσια συζήτηση, αποτελούν καθαρά την προσωπική άποψη αυτών και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να νοηθεί ότι αντιπροσωπεύουν τη συντακτική ομάδα του FINE & DINE.

* Στην περίπτωση που η ερώτηση θα “φωτογραφίζει” συγκεκριμένο χώρο ή πρόσωπο, τότε η ερώτηση θα τροποποιείται.

* Οι απαντήσεις, γνώμες και απόψεις των αναγνωστών μας, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts