#16 Έχω με την αδελφή μου ένα εστιατόριο διεθνούς κουζίνας στην Αγία Νάπα και την περασμένη Τρίτη ψιλοτσακωθήκαμε…

Έχω με την αδελφή μου ένα εστιατόριο διεθνούς κουζίνας στην Αγία Νάπα και την περασμένη Τρίτη ψιλοτσακωθήκαμε – μετανιώνω τώρα γιατί δεν είμαι άνθρωπος του καβγά – με ένα βρετανό πελάτη που ζήτησε medium beef filet.

Όταν έφαγε το μισό – ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο – ζήτησε από τον σερβιτόρο μου να μου μιλήσει και μου είπε ότι το φιλέτο ήταν medium προς well και θα ήθελε άλλο. Όταν του είπα γιατί δεν μου το είπε από την πρώτη στιγμή, μου είπε ότι ήθελε να φτάσει στο κέντρο του φιλέτου για να δει αν κι εκεί ήταν στεγνό.

Πήρα το πιάτο από μπροστά του, του έφερα άλλο και χάλασα τη μέρα μου. Ακόμη το σκέφτομαι. Νιώθω κοροΐδο. Αυτό το ‘’ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο’’ εμένα δε μου συμφέρει.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

 

Στείλε μας στο email: info@fineanddine.com.cy τον προβληματισμό, το ερώτημά ή την άποψή σου για ένα από τα θέματα που άπτονται της θεματολογίας του FINE & DINE. Ειδική επιτροπή θα επιλέγει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα πιο αντιπροσωπευτικά ερωτήματα και θα τα θέτει προς δημόσια συζήτηση στη σελίδα μας στο FACEBOOK: Fine&Dine Cyprus

* Απόψεις που κρίνονται ως ρατσιστικές, χαρακτηρίζονται ως προσβλητικές ή εμπεριέχουν άσχημο λεξιλόγιο, θα διαγράφονται.

* Οι απόψεις των συμμετεχόντων στη δημόσια συζήτηση, αποτελούν καθαρά την προσωπική άποψη αυτών και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να νοηθεί ότι αντιπροσωπεύουν τη συντακτική ομάδα του FINE & DINE.

* Στην περίπτωση που η ερώτηση θα “φωτογραφίζει” συγκεκριμένο χώρο ή πρόσωπο, τότε η ερώτηση θα τροποποιείται.

* Οι απαντήσεις, γνώμες και απόψεις των αναγνωστών μας, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων.

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts