
Τι σου κάνει ένα χαμόγελο, ένας πληθυντικός ευγενείας, μια καλή κουβέντα και ένα “να περάσετε ένα όμορφο απόγευμα”;Κι όλα αυτά χθες από ένα ευγενέστατο σερβιτόρο, σε γνωστό καφεστιατόριο της Λευκωσίας. Σε κάνει κι εσένα πιο χαρούμενο, να φεύγεις με διάθεση και φυσικά να θες να ξαναπάς, έστω κι αν το κρουασάν, δεν πήρε 10 από το 10 και ο καφές έφτασε, όχι και τόσο ζεστός. Και επειδή είμαι του Κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας, γνωρίζω ότι, ό,τι συμβαίνει σε ένα εστιατόριο ή ένα ξενοδοχείο, είναι θέμα εκπαίδευσης. Ας εκπαιδεύσουμε λοιπόν όλοι μας, τους ανθρώπους στους οποίους έχουμε εμπιστευτεί την επιχείρησή μας. Μόνο έτσι θα έχουμε επαναλαμβανόμενους και χαρούμενους πελάτες.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:
Από Αθήνα μέχρι και στην Άλωνα και συγκεκριμένα στην γκαλερί του νεοαφιχθέντος εστιατορίου Αλώνια & Σαλόνια, θα περιοδεύσει «Η Τελευταία Συνεδρία του Φρόιντ» που ανέβασε
Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 16, 17 και 18 Οκτωβρίου οι sold-out, από την πρώτη κιόλας ανακοίνωση, οινογαστρονομικές βραδιές στο NissiBlu Beach Resort, με πρωταγωνιστή
Ο Οδηγός Michelin, μπορεί να σου θυμίζει εστιατόρια και αστέρια, μα μάθε ότι στα 1920 ο Οδηγός Michelin στη Γαλλία συμπεριλάμβανε προτεινόμενα ξενοδοχεία για να