
Ξαναβγάλαμε το καπέλο στους έχοντες το γενικό πρόσταγμα σε πεντάστερο ξενοδοχείο της Λεμεσού, για πολλούς λόγους, αλλά περισσότερο για την εκπαίδευση που έχουν προσφέρει στο προσωπικό τους. Δε θα αναλύσω αυτά που πρέπει να θεωρούνται δεδομένα, όπως το να γνωρίζει το προσωπικό των εστιατορίων τα φαγητά του μενού ή να να είναι σε θέση η spa manager να αναλύει μια μια τις θεραπείες. Μιλάμε για την εκπαίδευση σε πιο απλά πράγματα, που πολλές διευθύνσεις θεωρούν ότι το προσωπικό ήδη κατέχει τη συγκεκριμένη γνώση ή κουλτούρα και δεν το “αγγίζει” καν στις αρχικές ή συντρέχουσες εκπαιδεύσεις.
Αναφέρομαι στο αυτονόητο “Καλημέρα σας. Πώς είστε σήμερα; Να έχετε μια όμορφη μέρα”. Από την ώρα που βγήκα από το δωμάτιο για πρόγευμα μέχρι και τη στιγμή που έφυγα από το πρόγευμα για να πάω στην πισίνα, είχα ήδη “μαζέψει” πέραν των 10 χαιρετισμών από το προσωπικό καθαρισμού των δωματίων, από άτομα της υποδοχής, σερβιτόρους και hostesses που βρισκόντουσαν στο διάβα μας. Όλοι τους εγκάρδιοι, φιλικοί και τίμιοι, με τα μάτια τους στραμμένα πάνω μας, έτσι για να μας δείξουν τον απαραίτητο σεβασμό. Μπράβο στη διεύθυνση και στους εκπαιδευτές που κατάφεραν να περάσουν μαζικά τα μηνύματα φιλοξενίας σε όλο το προσωπικό.



Κάθε Δεκέμβριο, το Colors Café του ξενοδοχείου Four Seasons μας υποδέχεται σε μια ζεστή, γιορτινή ατμόσφαιρα, όπου κάθε λεπτομέρεια αναδεικνύει την πιο μαγική εποχή του

Η μεγαλύτερη είδηση της χρονιάς μόλις έσκασε: η Netflix προχωρά στην εξαγορά της Warner Bros και ο κόσμος της ψυχαγωγίας αλλάζει για πάντα! Μιλάμε για

Είναι κάποια μαγαζιά που είναι τόσο μοναδικά, που για αυτά τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ένα από αυτά είναι και το Kohili, που θα το
