Συνέντευξη με τον Γενικό Διευθυντή του Amathus Beach Hotel, Ανδρέα Γεωργίου

(Article in Greek and English)

Ο καταξιωμένος και με μεγάλη εμπειρία στη διεύθυνση πολυτελών μονάδων φιλοξενίας, Ανδρέας Γεωργίου μιλά στο FINE & DINE για το Amathus Beach Hotel και το Amathus residences, τη γαστρονομία, τις προκλήσεις των εποχών και όχι μόνο.

Ανδρέα έχεις αναλάβει εδώ και 9 χρόνια τη θέση του Γενικού Διευθυντή του Amathus Beach Hotel. Ποιοι ήταν οι  πρώτοι στόχοι που έθεσες;

Όταν ανέλαβα τον ρόλο του Γενικού Διευθυντή στο Amathus Beach Hotel πριν από σχεδόν 10 χρόνια, οι κύριοι στόχοι μας, ως εταιρεία και Διευθυντική Ομάδα, ήταν να ενισχύσουμε τη συνολική εμπειρία των πελατών και να αυξήσουμε την ικανοποίηση τόσο του προσωπικού όσο και των πελατών. Επικεντρωθήκαμε στη συνεχή βελτίωση των υποδομών αλλά και της λειτουργικότητας του Ξενοδοχείου, εφαρμόζοντας πρότυπα ποιότητας και προάγοντας μια κουλτούρα εξαίρετης ποιότητας και εξυπηρέτησης. Στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε περαιτέρω την ήδη καλή φήμη του ξενοδοχείου και να καθιερώσουμε το Amathus ως ένα αναγνωρισμένο θέρετρο, γνωστό για τις πολυτελείς ανέσεις του, την προσωπική και φιλική εξυπηρέτηση και την εξαίρετη τοποθεσία του. Το Amathus Beach Hotel λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα της Muskita Hotels, που βρίσκεται και το Ξενοδοχείο Four Seasons. Η αποστολή μας ως εταιρεία είναι «To delight every person that walks through our doors” που σημαίνει να ενθουσιάζουμε και όχι απλώς να ικανοποιούμε τον κάθε πελάτη. Προσπάθειά μας να «ζούμε» και να τηρούμε αυτή την αποστολή 100%.

Ποιο είναι το προφίλ των θαμώνων του Amathus Beach Hotel; Ποιες είναι οι προσδοκίες τους ερχόμενοι κοντά σας;

Οι επισκέπτες του Amathus Beach Hotel προέρχονται από διάφορες χώρες και με διάφορους σκοπούς ταξιδιού, αλλά έχουν την κοινή επιθυμία για μια πολυτελή και αξέχαστη εμπειρία σε ένα ξενοδοχείο/ θέρετρο δίπλα στη θάλασσα. Στους πελάτες μας συμπεριλαμβάνονται οικογένειες, ζευγάρια, μονοί ταξιδιώτες και επαγγελματίες που αναζητούν χαλάρωση και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Αναμένουν φιλικότητα, άψογη εξυπηρέτηση, προσοχή στη λεπτομέρεια και ένα άρτιο μείγμα άνεσης, κομψότητας και πολυτέλειας. Οι πελάτες του Amathus έχουν υψηλές προσδοκίες, λόγω της φήμης του αλλά και του γεγονότος ότι είναι μέλος των “The Leading Hotels of the World”. Το Amathus προσφέρει στους πελάτες του τη μεγαλύτερη παραλιακή ζώνη στη Λεμεσό και τους μεγαλύτερους κήπους.

Το Amathus Beach Hotel, από τα γεννοφάσκια του υμνεί τη γαστρονομία ποικιλοτρόπως. Ποιες οι σημερινές προτεραιότητες και στόχοι στον χώρο της εστίασης στο ξενοδοχείο, έτσι ώστε όλοι οι θαμώνες σας να φεύγουν πλήρως ικανοποιημένοι;

Η γαστρονομία αποτελεί ουσιώδη προτεραιότητα των Muskita Hotels  και είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της επιτυχίας μας. Το Amathus προσφέρει μια ποικιλία από εστιατόρια και μπαρ και σε συνεργασία με το  γειτονικό Four Seasons, παρέχουμε συνολικά 10 διαφορετικές επιλογές γευμάτων. Αυτές περιλαμβάνουν ημερήσια εστιατόρια και καφετέριες, το Colors Café Patisserie, καθώς και τα βραβευμένα μας εστιατόρια The Grill Room, Limanaki Fish Restaurant, Thalassa Restaurant, το M Fusion, το Seasons Oriental και τη νέα ιταλική προσθήκη Sera από τον Ettore Botrini. Οι στόχοι μας στρέφονται γύρω από την προσφορά μιας εξαιρετικής γαστρονομικής εμπειρίας που προβάλλει την καλύτερη τοπική και διεθνή κουζίνα. Προτεραιότητα μας είναι η χρήση φρέσκων, τοπικών προϊόντων και καινοτόμα και απολαυστικά μενού. Ταυτόχρονα, δίνουμε έμφαση και στην εξυπηρέτηση  πελατών με διαιτητικούς περιορισμούς και προτιμήσεις, διασφαλίζοντας ότι όλοι οι πελάτες μας μπορούν να απολαύσουν ένα αξέχαστο γαστρονομικό ταξίδι.

Διαθέτεις μια τεράστια εμπειρία στον χώρο της διεύθυνσης ξενοδοχείων και resort. Ποια είναι κατ’ εσένα η ειδοποιός διαφορά μεταξύ ενός ξενοδοχείου και ενός resort και σε ποια από τις δυο κατηγορίες είναι το ξενοδοχείο σου;

Η βασική διαφορά μεταξύ ενός ξενοδοχείου και ενός θέρετρου βρίσκεται στη γκάμα των ανέσεων και των εγκαταστάσεων που προσφέρονται. Ενώ ένα ξενοδοχείο συνήθως επικεντρώνεται στην παροχή χώρων διαμονής και βασικών υπηρεσιών, ένα θέρετρο είναι περισσότερο ένας αυτόνομος προορισμός. Τα θέρετρα προσφέρουν μια ευρύτερη ποικιλία από δραστηριότητες αναψυχής και ανέσεις για να  ενισχύουν την εμπειρία των πελατών. Το Amathus Beach Hotel ανήκει στην κατηγορία του πολυτελούς θέρετρου. Εκτός από πολυτελή δωμάτια, παρέχουμε εκτενείς  εγκαταστάσεις αναψυχής, πισίνες, Spa, γυμναστήριο, ποικίλα εστιατόρια και επιλογές ψυχαγωγίας. Επίσης, προσφέρουμε στους πελάτες μας τη μοναδική εμπειρία τριών διαφορετικών εξωτερικών ζωνών,  που προσαρμόζονται σε διάφορες προτιμήσεις και ανάγκες. Δηλαδή, προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη και αξέχαστη εμπειρία διακοπών τόσο για οικογένειες όσο και για ενήλικες.

Ένα από τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων διευθυντών είναι η καθημερινή επαφή τους με όλες σχεδόν τις πτυχές που αφορούν την επιχείρησή τους. Είναι αυτό εφικτό σε ένα χώρο όπως τον δικό σου, στον οποίο συνυπάρχουν τόσα πολλά άτομα και τόσες διαφορετικές μεταβλητές;

Η διαχείριση ενός τόσο μεγάλου και ποικιλόμορφου  χώρου όπως το Αμαθούς, παρουσιάζει τις προκλήσεις της, αλλά είναι εφικτό να έχουμε καθημερινή επαφή με όλες τις πτυχές της επιχείρησης. Ως ο Γενικός Διευθυντής του Ξενοδοχείου,  βρίσκομαι πάντοτε δίπλα τόσο στο προσωπικό μας όσο και τους πελάτες μας. Διαθέτω το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μου όπου είναι οι πελάτες και το προσωπικό μας, να “βλέπω και να με βλέπουν”, παρατηρώντας και επιλύοντας άμεσα οποιοδήποτε θέμα προκύψει. Πιστεύω ότι ως Γενικός Διευθυντής, πρέπει να αποτελώ το παράδειγμα και να είμαι όπου είναι οι άνθρωποί μας και οι πελάτες μας. Αυτός είναι και ο λόγος, που με μια αφοσιωμένη και καλά εκπαιδευμένη ομάδα και την συνεχή υποστήριξη της Εταιρείας, διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά την καθημερινότητα και παρέχουμε μια άψογη εμπειρία στους πελάτες μας.

Αντρέα μίλησε μας λίγο για τον πανέμορφο πύργο “Amathus residences” που έχει στηθεί παραπλεύρως του ξενοδοχείου.

Το Amathus Residences είναι η αστεράτη προσθήκη στο παραθαλάσσιο μέτωπο της Λεμεσού. Αυτό το πολυτελές κτίριο μεικτής χρήσης, βρίσκεται δίπλα στο ξενοδοχείο μας και  στοχεύει να γίνει  το κυρίαρχο στοιχείο της περιοχής. Το κτίριο του Amathus Residences προσφέρει δύο ορόφους μοναδικών σουιτών ξενοδοχείου, ένα νέο εστιατόριο και μπαρ, καθώς και ευρύχωρες, πλήρως επιπλωμένα και άνετα διαμερίσματα πολυτελείας. Τα περισσότερα έχουν ήδη πωληθεί, λόγω της εξαίρετης φήμης της εταιρείας, του Ξενοδοχείου και της τοποθεσίας. Οι επισκέπτες που θα  διαμένουν στο Amathus  Residences, θα  έχουν την αποκλειστική ευκαιρία να απολαμβάνουν όλες τις ανέσεις και τις  υπηρεσίες του Amathus, παράλληλα με την άνεση και ιδιωτικότητα του που θα τους προσφέρει το διαμέρισμα τους.

Ποια θα έλεγες ότι αποτελεί για εσένα τη μεγαλύτερη πρόκληση στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό τομέα, ειδικά στη Λεμεσό. Τι θα πρότεινες και τι θα μπορούσε να είχε γίνει για να αποφευχθεί το εν λόγω φλέγον θέμα;

Ένα από τα σημαντικά προβλήματα των τελευταίων χρόνων στον τομέα των ξενοδοχείων και της εστίασης στο τόπο μας, είναι η εξεύρεση καταρτισμένου προσωπικού. Ευτυχώς, λόγω της πολύ καλής φήμης των ξενοδοχείων Muskita, είμαστε σε καλύτερη θέση από πολλούς σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε σημαντικές προκλήσεις στην εξεύρεση καλού προσωπικού. Η εποχικότητα του τουρισμού στην Κύπρο  δημιουργεί περαιτέρω εμπόδια. Κατά τη διάρκεια της αιχμής της τουριστικής περιόδου, χρειαζόμαστε σημαντικά περισσότερο προσωπικό σε σχέση με τους χειμερινούς μήνες, γεγονός που σημαίνει ότι βασιζόμαστε και στην πρόσληψη εποχιακών εργαζομένων. Η έλλειψη διαμονής στη Λεμεσό δυσκολεύει την  εργοδότηση προσωπικού από το εξωτερικό. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης  στελέχωσης με το κατάλληλο προσωπικό, μαζί με τον έλεγχο των εξόδων, θα παραμείνουν οι κύριες ανησυχίες μας για το μέλλον.

Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την ευκαιρία να μοιραστώ τις απόψεις και τις εμπειρίες μου μαζί σας και με τους αναγνώστες σας. Σας ευχαριστώ για το ότι μου δίνετε τη δυνατότητα να συμβάλλω στην πλατφόρμα σας.

(English version)

Interview with the General Manager of Amathus Beach Hotel, Andreas Georgiou

The accomplished and experienced director of luxury hotels, Andreas Georgiou, speaks to Fine & DINE about Amathus Beach Hotel and Amathus residences, gastronomy, nowadays challenges and more.

Andrea, you have been serving as the General Manager of Amathus Beach Hotel for the past 9 years. What were the initial goals you set?

When I first took on the role of General Manager at Amathus Beach Hotel nearly 10 years ago, our primary goals as a company and management team were to enhance the overall guest experience and increase both staff and guest satisfaction. We focused on continuous improvements in infrastructure and operational efficiency, implementing rigorous quality standards and fostering a culture of exceptional service among our staff. Simultaneously, our aim was to further enhance the hotel’s already good reputation and establish it as a recognized resort known for its luxurious amenities, personal and friendly service, and excellent location. Amathus Beach Hotel operates under the umbrella of Muskita Hotels, the same company that owns the Four Seasons Hotel. Our company’s mission is to ‘delight every guest that walks through our doors’ by continuously offering something beyond customers’ expectations. We strive daily to live up to our mission 100%.

What is the profile of the guests at Amathus Beach Hotel? What are their expectations when they come to you?

The patrons of Amathus Beach Hotel come from diverse backgrounds but share a common desire for a luxurious and unforgettable beach resort experience. Our guests include families, couples, single travellers, and business professionals seeking relaxation and world-class amenities. They expect friendliness, impeccable service, attention to detail, and a seamless blend of comfort, elegance, and sophistication during their stay at our hotel.

Amathus guests have high expectations, particularly because the hotel is a member of the prestigious organization “The Leading Hotels of the World.” Amathus offers its guests the largest sea frontage and the biggest sunbathing lawn gardens.

Amathus Beach Hotel, since its inception, has celebrated gastronomy in various ways. What are the current priorities and goals in the hotel’s dining sector, so that all your guests leave fully satisfied?

Gastronomy is an integral part of Muskita Hotels and one of our key pillars for success. The Amathus offers a variety of restaurants and bars, and in partnership with our associate Hotel, the nearby Four Seasons, we provide a total of 10 different dining options. These range from all day restaurants and the Colors Café Patisserie to our award-winning restaurants such as The Grill Room, Limanaki Fish Restaurant, Thalassa Restaurant, M Fusion, Seasons Oriental, and the new Italian addition Sera by Ettore Botrini. Our current priorities and goals revolve around offering an exceptional dining experience that showcases the finest local and international cuisine. We emphasize the use of fresh, locally sourced ingredients and strive to create innovative and delectable menus. Catering to dietary restrictions and preferences is also a strong focus, ensuring that all our guests can enjoy a memorable culinary journey.

With your extensive experience in hotel and resort management, what do you consider to be the significant difference between a hotel and a resort, and in which category does your hotel fall?

The main difference between a hotel and a resort lies, mainly, in the range of amenities and facilities offered. While a hotel usually focuses on providing accommodation and basic services, a resort resembles a self-contained venue that can be a standalone destination. Resorts offer a wider array of recreational activities and amenities to enhance the guest experience. Amathus falls into the category of a luxury beach resort. In addition to luxurious accommodations, we provide extensive leisure facilities, including swimming pools, a Spa, fitness centre, multiple restaurants, and entertainment options. We also offer our guests the unique experience of three different outdoor zones, catering to various preferences and needs. Offering a comprehensive and unforgettable vacation experience for families and adults only alike.

One of the characteristics of successful managers is their daily involvement in almost every aspect of their business. Is this possible in a space like yours, where so many people and different variables coexist?

Managing a space as expansive and diverse as Amathus Beach Hotel does present its challenges, but it is indeed possible to have daily contact with various aspects of the business. As the General Manager, I actively engage with my staff and guests. I spend most of my time interacting and walking around the property to “see and be seen,” observing and addressing any issues promptly. I believe in leading by example and being present where our people and guests are, which is why I often tell my team to “put their desk in the lobby”. With a dedicated and well-trained team, and the support of the Company, we effectively manage the multitude of variables and provide a seamless experience for our guests.

Andrea, tell us a bit about the beautiful “Amathus Residences” tower that has been built adjacent to the hotel.

The Amathus Residences are the star addition to Limassol’s seafront. This luxurious mixed-use building is located adjacent to our Hotel and it will become a prominent feature of the area. The Residences Building offer two floors of unique Hotel suites, a new restaurant and bar, and of course spacious, fully furnished Residences. Most of these residences have already been sold, highlighting their popularity and desirability. Guests staying at the Amathus Residences have the exclusive opportunity to enjoy all the amenities and services of the Amathus while also experiencing the privacy and comfort of a residential setting.

What would you say is the biggest challenge in the hotel and food service industry, especially in Limassol? What would you suggest could have been done to avoid this pressing issue?

One of the significant challenges of the post pandemic years in the hotel and catering sector in Cyprus is finding qualified staff. Fortunately, due to the positive reputation of Muskita Hotels, we are better off than most in this regard, however, we still encounter major challenges in finding talented individuals. The seasonal nature of tourism in Cyprus presents further obstacles. During the high season, we require a significantly larger staffing level compared to the winter months, which means we rely on hiring seasonal employees as well. However, the lack of available accommodation in Limassol, poses difficulties in bringing in staff from abroad. Addressing this staffing challenge, along with controlling expenses, will remain our primary concerns for the foreseeable future.

I would like to express my gratitude for the opportunity to share my insights and experiences with you and your readers. Thank you for considering my input and allowing me to contribute to your platform.

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Τρέχουμε όλοι να πάμε δεξιά κι αριστερά διακοπές εκτός Κύπρου – και καλά κάνουμε δηλαδή- και ερχόμενοι πίσω, πολλοί πυροβολούμε τον τόπο μας…

Τρέχουμε όλοι να πάμε δεξιά κι αριστερά διακοπές εκτός Κύπρου – και καλά κάνουμε δηλαδή- και ερχόμενοι πίσω, πολλοί πυροβολούμε τον τόπο μας, ότι τάχα

Τρεις τελευταίες παραστάσεις για τις “Φοίνισσες” του Ευριπίδη, στην Πάφο, στη Λάρνακα και στη Δερύνεια

Η καλοκαιρινή παραγωγή του ΘΟΚ «Φοίνισσες» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Μαγδαλένας Ζήρα συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία την περιοδεία της με τρεις τελευταίους σταθμούς, την Πάφο