Την Παρασκευή 21 Ιουλίου άνοιξε τις πύλες του στην περιοχή Μακένζι, το νέο εστιατορικό εγχείρημα του σεφ Σταυρή Γεωργίου και όπως ήταν αναμενόμενο, έχει πλημμυρίσει από κόσμο.
Περαστικοί και εμείς από εκεί, το εξακριβώσαμε ίδιοις όμμασι και ορίσαμε ημερομηνία με την ομάδα για να το επισκεφτούμε. Ο χώρος πραγματικά υπέροχος, αποπνέει φρεσκάδα, ζωντάνια και φυσικά θάλασσα και γαλάζιο ουρανό, μα το ίδιο όμορφες ήταν και οι εικόνες των πιάτων που έχουμε δει να περνάμε από μπροστά μας. Παραθέτουμε παρακάτω το άρθρο – συνέντευξη του σεφ Σταυρή Γεωργίου, που παρουσιάσαμε πριν λίγες μέρες στο portal μας:
Σταυρή, σε λίγες μέρες ανοίγει τις πόρτες σου το νέο γαστρονομικό εγχείρημα. Τι ακριβώς είναι το Seanatra;
To SeaNatra Lounge Bar & Restaurant προσδιορίζει την έκπληξη και του να περιμένεις κάτι εντυπωσιακό, για παράδειγμα πολύ καλό φαγητό το οποίο συνοδεύεται με την υπέροχη θέα που έχει το μαγαζί απέναντι στην θάλασσα. Εξού και το motto μας: #YourJourneybythesea
Σε ποιους απευθύνεται;
Απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό. Παρέες, business lunch-dinners, ζευγάρια κλπ. Χωρίς απώτερο στόχο για κάποια συγκεκριμένη ηλικία.
Κάποιες γεύσεις που θα δοκιμάσουμε;
Κυρίως μεσογειακές γεύσεις με επιρροές από Μέση Ανατολή.
Μοιρασιάρικα πιάτα, μερίδες ή και και τα δύο;
Μικρό μενού που να μπορεί να εξυπηρετήσει και τα δυο.
Από ποτό, τι παίζει;
Καλό κρασί και ένας μικρός κατάλογος με signature cocktails.
Εκεί στα στενά δρομάκια της κοινότητας Λυμπιών, που το παλιό και το σύγχρονο συμπράττουν όμορφα κι αρμονικά, άνοιξε προσφάτως και το πράσινο ξωπόρτι της, η
Δεν ξέρω αν αφορά τη στήλη σας, αλλά επειδή το συμβάν έχει σχέση με εστιατόρια, σας το στέλνω, ευελπιστώντας τη δημοσίευσή του σύντομου e mail
Το FAME, το εντυπωσιακό μιούζικαλ που έχει αγαπηθεί όσο κανένα άλλο από μικρούς και μεγάλους σε όλο τον κόσμο, έρχεται στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας με
Ο μονόφθαλμος γίγαντας Κύκλωπας, η μάγισσα και θεά Κίρκη, η Σκύλλα και η Χάρυβδη και όχι μόνο, φαίνεται ότι έχουν μαγέψει πολύ τον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη
Την έχουμε αγαπήσει, έγινε viral παγκόσμια και ως φυσικό μπήκε στην επιχειρηματική καλέντα πολλών σοκολατοποιών και ζαχαροπλαστών. Όμως, γιατί πάντα υπάρχει ένα “όμως”, δεν υπολόγισαν