Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη

Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη. Ο ίδιος ο διευθυντής μάς πήρε και απολογήθηκε ξανά – το ίδιο έκανε φυσικά και ο σερβιτόρος μας όταν φεύγαμε – για τη μεγάλη καθυστέρηση άφιξης των κυρίως πιάτων μας, λόγω προβλήματος με το ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών. Το εκτιμήσαμε πολύ με τον σύζυγό μου αυτό που έγινε. Αυτό που δεν περιμέναμε να γίνει, ήταν η επιστροφή ολόκληρου του ποσού του τελικού λογαριασμού. Μπράβο σας παιδιά. Υποκλίνομαι. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Είστε επαγγελματίες και για αυτό είστε γεμάτοι από κόσμο κάθε μέρα.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Aelia Wellness Retreat. Λάνσαρε την ανανεωμένη του κάρτα φαγητών και σου προτείνουμε τις γευστικές του εκπλήξεις (Greek & English)

Η σύντομη διαδρομή από Λευκωσία, ανάμεσα στα καταπράσινα λιβάδια, τους ελαιώνες και το υπέροχο τοπίο με πρωταγωνιστή την κυπριακή φύση, είναι το πρώτο σου κρατούμενο.

Το Pralina επιστρέφει δυναμικά στη Λεμεσό

Γιορτινή ατμόσφαιρα, κομψός σχεδιασμός και ξεχωριστές γλυκές προτάσεις Σε γιορτινό κλίμα και χριστουγεννιάτικη διάθεση άνοιξε ξανά τις πόρτες του στη Λεμεσό το ζαχαροπλαστείο Pralina την

Τρεις αστέρες Michelin στο Cor Gastronomy: Chris Theofanous και Jacob Jan Boerma σε μια εντυπωσιακή βραδιά υψηλής γαστρονομίας. Οι εντυπώσεις μας…

Μια βραδιά υψηλής γαστρονομίας, γεμάτη χαρά, αρώματα και διεθνείς επιρροές, ζήσαμε όσοι βρεθήκαμε στο διήμερο γαστρονομικό event που πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο Cor Gastronomy. Ένα υψηλού