Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη

Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη. Ο ίδιος ο διευθυντής μάς πήρε και απολογήθηκε ξανά – το ίδιο έκανε φυσικά και ο σερβιτόρος μας όταν φεύγαμε – για τη μεγάλη καθυστέρηση άφιξης των κυρίως πιάτων μας, λόγω προβλήματος με το ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών. Το εκτιμήσαμε πολύ με τον σύζυγό μου αυτό που έγινε. Αυτό που δεν περιμέναμε να γίνει, ήταν η επιστροφή ολόκληρου του ποσού του τελικού λογαριασμού. Μπράβο σας παιδιά. Υποκλίνομαι. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Είστε επαγγελματίες και για αυτό είστε γεμάτοι από κόσμο κάθε μέρα.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Château Angelus. Συνέντευξη με την Anna Tkachenko Marie, Export Director Europe του μυθικού οινοποιείουτου Saint-Emilion, με την ευκαιρία της εκπροσώπησης των κρασιών στο νησί από την IconVines (Greek & English)

Ό,τι και να γραφεί για το μυθικό και ένα από τα κορυφαία Château στον κόσμο, το Château Angélus, δεν μπορεί πραγματικά να αποτυπώσει το μεγαλείο

Διθύραμβοι για τις τρεις οινογαστρονομικές βραδιές με τον Λευτέρη Λαζάρου στο NissiBlu Beach Resort. Πήγαμε κι εμείς…

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 16, 17 και 18 Οκτωβρίου οι sold-out, από την πρώτη κιόλας ανακοίνωση, οινογαστρονομικές βραδιές στο NissiBlu Beach Resort, με πρωταγωνιστή