Είμαι ιδιοκτήτης χώρου εστίασης στο κέντρο της Λευκωσίας και πραγματικά είναι η πρώτη φορά που δεν ξέρω πώς να χειριστώ ένα θέμα που συμβαίνει συχνά πυκνά…

Είμαι ιδιοκτήτης χώρου εστίασης στο κέντρο της Λευκωσίας και πραγματικά είναι η πρώτη φορά που δεν ξέρω πώς να χειριστώ ένα θέμα που συμβαίνει συχνά πυκνά με μια συγκεκριμένη, επαναλαμβανόμενη πελάτισσα, ευκατάστατη μάλιστα, εάν κρίνω από το όχημά της. Έπεσε 2 – 3 φορές στην αντίληψη των σερβιτόρων, ότι κατά την αποκόμιση του τραπεζιού της, έλειπε ένα κουταλάκι του εσπρέσο ή ένα μαχαίρι για steak και πρόσφατα το πιατάκι και το φλιτζάνι του καφέ. Δεν μπήκα στη διαδικασία να το ψάξω – δεν ήθελα να το πιστέψω ίσως για μια κυρία που κάποτε μου κάνει και λογαριασμούς άνω των €50 το άτομο – αλλά προχτές το πρωί βρήκα μια σημείωση στο γραφείο μου από το παιδί της βραδινής βάρδιας, που έλεγε ότι “κατά την αποκόμιση του τραπεζιού της κυρίας…, έλειπε το σετ αλατοπίπερου”. Ομολογώ ότι στενοχωρήθηκα πολύ, αλλά συνάμα αδυνατώ να βρω και μια λύση. Να της μιλήσω, να την καταγγείλω, να…

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, δυο εστιατορίων της πρωτεύουσας που επέκτειναν το ωράριο λειτουργίας τους το βράδυ, για να μας εξυπηρετήσουν για το δείπνο αποφοίτησης των παιδιών μας…

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου και οι προσκεκλημένοι μας, να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, τους σεφ, τους σερβιτόρους και γενικά όλο το προσωπικό,