Είμαι sommelier σε ξενοδοχείο πολυτελείας και πελάτης μας προχθές μου έκανε παρατήρηση ενώ τον σέρβιρα, μπροστά μάλιστα και από ένα από τους συνιδιοκτήτες…

Είμαι sommelier σε ξενοδοχείο πολυτελείας και πελάτης μας προχθές μου έκανε παρατήρηση ενώ τον σέρβιρα, μπροστά μάλιστα και από ένα από τους συνιδιοκτήτες, λέγοντάς μου ότι το κόκκινο κρασί δεν έπρεπε να το δροσίσω (το σέρβιρα γύρω στους 14 βαθμούς) γιατί το σκοτώνω και ότι είναι κανόνας να σερβίρεται σε θερμοκρασία δωματίου. Κράτησα τη ψυχραιμία μου και του είπα ότι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, συνιστάται, είναι πιο ευχάριστο στο στόμα, αλλά επανήλθε λέγοντάς μου ότι σε κανένα από τα εστιατόρια με Michelin που πηγαίνει, δεν του έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο. Ένιωσα ότι έχανα το σάλιο μου, δεν ήθελα καν να επανατεκμηριώσω, του είπα ότι θα του σέρβιρα σε λίγο από άλλη φιάλη και το έπραξα. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά θα μας κάνουν πολλοί να ξεχάσουμε και τι έχουμε σπουδάσει τόσα χρόνια.

Πείτε μας την άποψη στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, δυο εστιατορίων της πρωτεύουσας που επέκτειναν το ωράριο λειτουργίας τους το βράδυ, για να μας εξυπηρετήσουν για το δείπνο αποφοίτησης των παιδιών μας…

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου και οι προσκεκλημένοι μας, να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, τους σεφ, τους σερβιτόρους και γενικά όλο το προσωπικό,