Είμαι σερβιτόρος εστιατορίου εδώ και 12 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που ενόχλησε ολόκληρο το team μας…

Είμαι στον χώρο της εξυπηρέτησης, ως σερβιτόρος εστιατορίου εδώ και 12 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που ενόχλησε ολόκληρο το team μας. Ένας κύριος διοργάνωσε πάρτι γενεθλίων για τη σύζυγό του στο εστιατόριό μας και προσκάλεσε γύρω στα 25 άτομα. Ζήτησε από εμάς silver service, πολλές αλλαγές πιάτων σε κάθε course, αλλαγές ποτηριών για κάθε νέο πιάτο, κόψιμο και σερβίρισμα τριών τουρτών και άλλα πολλά. Για να μην πολυλογώ, το μισό προσωπικό ήταν πάνω από το τραπέζι του, για πέραν των τριών ώρων. Τέλος καλό, όλα καλά, μας έδωσε πολλά συγχαρητήρια για το φαγητό και το ΑΜΕΜΠΤΟ σέρβις και ζήτησε το λογαριασμό για να πληρώσει. Όπως καταλαβαίνετε το συμφωνηθέν από πριν πόσο ήταν υψηλό (τετραψήφιος αριθμός με τον αριθμό 2 στις χιλιάδες) πληρώνει με κάρτα και βάζει ένα πεντάευρω πάνω στο τραπέζι, λέγοντας μου ότι αυτό είναι για τα παιδιά. Το βρήκα πολύ προκλητικό, έως προσβλητικό, του είπα ότι όλη η ομάδα τον ευχαριστεί θερμά, τον ξεπροβόδισα και πήγαμε όλοι ξανά στο τραπέζι για αποκόμιση. No comment. Απαξιώ!

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

 

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Δεν έπρεπε, εγώ ως καταναλωτής να γνώριζα σε τι αντιστοιχούν τα €26 του πιάτου…αν ήξερα ότι αντιστοιχούν στη μικροσκοπική μερίδα των 125 γραμμαρίων πρωτεΐνης δε θα παράγγελνα το πιάτο

Απλά επικοινωνώ μαζί σας για να θέσω ένα θέμα που νομίζω πρέπει να τύχει νομοθετικής ρύθμισης, το οποίο αφορά τα εστιατόρια. Οτιδήποτε φαγώσιμο αγοράζουμε από