Πώς χειριζόμαστε πελάτες, αγαπητοί συνάδελφοι που φεύγοντας από το πρόγευμα του ξενοδοχείου, παίρνουν μαζί τους φαγητά για κατανάλωση αργότερα;

Πώς χειριζόμαστε πελάτες, αγαπητοί συνάδελφοι που φεύγοντας από το πρόγευμα του ξενοδοχείου, παίρνουν μαζί τους φαγητά για κατανάλωση αργότερα; Είναι ένα θέμα που μας φέρνει συχνά σε δύσκολη θέση, γιατί είναι πολλοί που εκμεταλλεύονται την ανοχή μας και τα στραβά μας μάτια, κάνοντας πράγματα, εξοργιστικά προκλητικά. 

Κυρία, μετά που απόλαυσε πλουσιοπάροχα το πρωινό της με τον σύζυγο και τα τρία της παιδιά, έφτιαξε το λιγότερο, 5-6 στρουμπουλά σάντουιτς, τα τύλιγε ένα ένα σε χαρτοπετσέτα και τα έριχνε στην τσάντα παραλίας.

Από την άλλη πλευρά όμως έχω αυτούς τους πελάτες που πίνουν μόνο ένα καφέ το πρωί, γιατί απλά δεν μπορούν ή δεν έχουν συνηθίσει να τρώνε πρωινό και φεύγοντας παίρνουν ένα μήλο ή δυο τρεις ρυζογκοφρέτες, κάποιο αλμυρό, για να το φάνε όταν πεινάσουν.

Διιστάμενες οι απόψεις και στο ενδοτμηματικό μας meeting, με την άποψη ενός εκ της διευθύνσεως να μας προβληματίζει σε μεγάλο βαθμό:

“Δηλαδή θα κάνουμε παρατήρηση στην πελάτισσα που μας δίνει €550 την ημέρα για τα δυο δωμάτια, επειδή μας χρέωσε €3 για τα σάντουιτς των παιδιών της; Και ποιος θα της το πει κύριοι; Και πώς θα της το πει; Ξανασκεφτείτε το πριν κάνουμε μεγαλύτερη ζημιά.”

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Τρέχουμε όλοι να πάμε δεξιά κι αριστερά διακοπές εκτός Κύπρου – και καλά κάνουμε δηλαδή- και ερχόμενοι πίσω, πολλοί πυροβολούμε τον τόπο μας…

Τρέχουμε όλοι να πάμε δεξιά κι αριστερά διακοπές εκτός Κύπρου – και καλά κάνουμε δηλαδή- και ερχόμενοι πίσω, πολλοί πυροβολούμε τον τόπο μας, ότι τάχα

Τρεις τελευταίες παραστάσεις για τις “Φοίνισσες” του Ευριπίδη, στην Πάφο, στη Λάρνακα και στη Δερύνεια

Η καλοκαιρινή παραγωγή του ΘΟΚ «Φοίνισσες» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Μαγδαλένας Ζήρα συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία την περιοδεία της με τρεις τελευταίους σταθμούς, την Πάφο