Όταν σε ρωτά ο πελάτης “γιατί το Dragon roll sushi σας είναι €17 και του ανταγωνιστή 100 μέτρα παρακάτω €12”, τότε τι του απαντάς;…

Όταν σε ρωτά ο πελάτης, μεταξύ σοβαρού και αστείου, μπροστά σε όλο το τραπέζι των 10 ατόμων, “γιατί το Dragon roll sushi σας είναι €17 και του ανταγωνιστή 100 μέτρα παρακάτω €12”, τότε τι του απαντάς; Εγώ απάντησα ότι σέβομαι τον κάθε συνάδελφο εστιάτορα και τις επιλογές πρώτων υλών που κάνει. Σέβομαι και αποδέχομαι το concept του και την τιμολογιακή του προσέγγιση. Εμείς, του είπα, χρησιμοποιούμε φρέσκα κυπριακή γαρίδα, χέλι ανώτατης ποιότητας που αγοράζουμε €60 το κιλό, το wasabi paste μας το φτιάχνουμε μόνοι μας…Η απάντηση που πήρα ήταν “μα ποιος καταλάβει από ποιότητα;” Απάντησα και πάλι με σεβασμό. ” Εσύ, οι φίλοι σου και όλοι αυτοί που βλέπεις γύρω σου τώρα. Από ότι θυμάμαι ήσασταν και την προηγούμενη βδομάδα εδώ, άρα η ποιότητα που προσφέρουμε, σας ικανοποιεί”. Η συζήτηση τελείωσε εδώ. Κεράσαμε όλη την παρέα από ένα επιδόρπιο οίνο που ευφραίνει καρδιά και όχι μόνο και έφυγαν όλοι με χαμόγελο. 

Υ.Γ
Φεύγοντας έκλεισαν τραπέζι και για το Σάββατο.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

HR: Έχεις ξαναδουλέψει σε εστιατόρια; Σ: Όχι, αλλά δεν είναι δουλειά νομίζω που θέλει εμπειρία. Το μόνο που σίγουρα δε θα ήθελα είναι να κρατώ δίσκο με ποτήρια…

Είμαι σίγουρη ότι παρόμοιες συνεντεύξεις για πρόσληψη σε εστιατόριο, γίνονται καθημερινά. Όμως θα παρακαλούσα αν έχετε την καλοσύνη να αναρτήσετε ένα απόσπασμα της προσωπικής συνέντευξης