Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη

Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη. Ο ίδιος ο διευθυντής μάς πήρε και απολογήθηκε ξανά – το ίδιο έκανε φυσικά και ο σερβιτόρος μας όταν φεύγαμε – για τη μεγάλη καθυστέρηση άφιξης των κυρίως πιάτων μας, λόγω προβλήματος με το ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών. Το εκτιμήσαμε πολύ με τον σύζυγό μου αυτό που έγινε. Αυτό που δεν περιμέναμε να γίνει, ήταν η επιστροφή ολόκληρου του ποσού του τελικού λογαριασμού. Μπράβο σας παιδιά. Υποκλίνομαι. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Είστε επαγγελματίες και για αυτό είστε γεμάτοι από κόσμο κάθε μέρα.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Ο βραβευμένος ως ο καλύτερος νεαρός chef της Γαλλίας, στον διαγωνισμό San Pellegrino, Αντώνης Αβούρη, για δυο μοναδικές βραδιές στο NissiBlu Beach Resort (In Greek & English)

Το πεντάστερο NissiBlu Beach Resort, συνεχίζει ακάθεκτο να γράφει χρυσές γαστρονομικές σελίδες στην Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου και όχι μόνο, φιλοξενώντας αυτή τη φορά, τον βραβευμένο

Μια νέα εποχή φιλοξενίας. Συνέντευξη με τον Νίκο Ματθαίου, συνιδιοκτήτη του ιστορικού New Helvetia Hotel, με αφορμή την πρόσφατη ανακαίνισή του

Με ιστορία που ξεπερνά τον έναν αιώνα, το New Helvetia Hotel στις Πλάτρες αποτελεί σημείο αναφοράς για την κυπριακή φιλοξενία. Συνδυάζοντας την παράδοση με την