Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη

Μας πήραν τηλέφωνο από εστιατόριο της Λεμεσού που δειπνήσαμε οικογενειακώς το προηγούμενο βράδυ και μας ζήτησαν συγγνώμη. Ο ίδιος ο διευθυντής μάς πήρε και απολογήθηκε ξανά – το ίδιο έκανε φυσικά και ο σερβιτόρος μας όταν φεύγαμε – για τη μεγάλη καθυστέρηση άφιξης των κυρίως πιάτων μας, λόγω προβλήματος με το ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών. Το εκτιμήσαμε πολύ με τον σύζυγό μου αυτό που έγινε. Αυτό που δεν περιμέναμε να γίνει, ήταν η επιστροφή ολόκληρου του ποσού του τελικού λογαριασμού. Μπράβο σας παιδιά. Υποκλίνομαι. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Είστε επαγγελματίες και για αυτό είστε γεμάτοι από κόσμο κάθε μέρα.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

 

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, δυο εστιατορίων της πρωτεύουσας που επέκτειναν το ωράριο λειτουργίας τους το βράδυ, για να μας εξυπηρετήσουν για το δείπνο αποφοίτησης των παιδιών μας…

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου και οι προσκεκλημένοι μας, να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, τους σεφ, τους σερβιτόρους και γενικά όλο το προσωπικό,