“Μας την έκοψαν χοιρινά”. Πόσες φορές να το διαβάσω στα σχόλια των πελατών στα social media…

“Μας την έκοψαν χοιρινά”. Πόσες φορές να το διαβάσω στα σχόλια των πελατών στα social media, μετά από επίσκεψή τους σε ένα εστιατόριο;; Άπειρες. Εμείς πήραμε το βάπτισμα του πυρός πριν λίγες μέρες, με σχόλιο συγκεκριμένου “κυρίου” που φυσικά και γνωρίζουμε την περίπτωση, το οποίο όντως μας πόνεσε. Όμως, θα ήθελα να στείλω κι εγώ ένα μήνυμα. Κατάλογο στα χέρια σου κύριε, πήρες; Κρύψαμε την τιμή στον κατάλογο όταν παράγγελνες βοδινό φιλέτο των €40 ή κρασί των €75; Εσύ δεν ήσουν που παρήγγειλες 5 ορεκτικά για 4 άτομα “γιατί σας αρέσει να δοκιμάζετε διάφορα”, όπως είπες; Εσύ δεν ήσουν που παράγγειλες και 4 κυρίως και μάλιστα, αυτά με τις πιο υψηλές τιμές του μενού; Τι ήθελες 3 φιάλες Bordeaux κρασί, αφού έχουμε άλλες 50 ετικέτες στο 1/3 της τιμής από αυτές που ζήτησες; Κερασάκι στην τούρτα, σάς κεράσαμε 4 γλυκά, 4 επιδόρπια κρασιά, φρούτα και πλάτερ με τυριά, δεν χρεώσαμε νερό και όλα αυτά για να σας ευχαριστήσουμε. Το δικό σας δώρο ήταν, ότι σας την κόψαμε χοιρινά. Δυστυχώς, κοπήκατε μόνοι σας. Άμα θέλετε να παίζετε τους connoisseurs και να εντυπωσιάζετε τους καλεσμένους σας, πρέπει οι τσέπες σας να το αντέχουν. Ο εστιάτορας τι φταίει; Ό,τι του ζήτησες, στο πούλησε.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, δυο εστιατορίων της πρωτεύουσας που επέκτειναν το ωράριο λειτουργίας τους το βράδυ, για να μας εξυπηρετήσουν για το δείπνο αποφοίτησης των παιδιών μας…

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου και οι προσκεκλημένοι μας, να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, τους σεφ, τους σερβιτόρους και γενικά όλο το προσωπικό,