Πόσο τελικά ισχύει αγαπητοί συνάδελφοι οινοχόοι αυτό που μας έχουν μάθει για το ότι “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”…

Πόσο τελικά ισχύει αγαπητοί συνάδελφοι οινοχόοι αυτό που μας έχουν μάθει, διδάξει και εντρυφήσει οι μέντορές μας, για το ότι “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”. Κι αν αυτό που σου λέει ο θαμώνας, είναι ενάντια στον επαγγελματισμό σου και χαλά την εικόνα σου μέσα στο εστιατόριο; Ψυχρολουσίες πολλές στη δεκαπενταετή μου καριέρα, αλλά η προψεσινή, θα μείνει ανεξίτηλη.

Πελάτης ζήτησε γαλλικό ερυθρό κρασί, το οποίο σερβίρω γύρω στους 14 βαθμούς κελσίου. Ζούμε και σε μια χώρα ζεστή και ακόμη και τα κόκκινα, πρέπει να τα δροσίζουμε για να τα κάνουμε ελκυστικά. 

Σερβίρω τον πελάτη γύρω στα 20 ml για δοκιμή και μου απαντάει, κουνώντας μου το δάκτυλο.
– Το κρασί κύριε σομελιέ είναι καλό, αλλά είναι ζεστό. Φέρε μου παγάκια. 
 
Του πρότεινα να το βάλω μέσα στον πάγο, αλλά αρνήθηκε, επαναλαμβάνοντας το “Φέρε μου παγάκια “. Έφερα παγάκια και μου είπε να βάλω. Κατάπια τον επαγγελματισμό μου, του νέρωσα το κρασί με ένα παγάκι, μα η ιστορία δεν τελείωσε εδώ. 
 
– Βάλε 3-4 σε παρακαλώ να δροσίσει.
Τα έβαλα και έφυγα απογοητευμένος, διερωτώμενος για το αν ο “πελάτης έχει πάντα δίκαιο” ή αν εγώ παραείμαι επαγγελματίας.
 
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts