
Δυο κολοσσοί του καφέ, η Nespresso και η Blue Bottle, ενώνουν δυνάμεις και κυκλοφορούν μια limited edition κάψουλα με χαρμάνι για κοινούς ουρανίσκους με κόκκους προερχόμενους από Ουγκάντα και Αιθιοπία.
Στόχος της Nespresso, που κατέχει από το 2017 το πλειοψηφικό κεφάλαιο της Blue Bottle, που σημείωσε ότι πουλούσε καφέ σε τροχήλατα καροτσάκια στην Αμερική, πριν ανοίξει τις πρώτες τις καφετέριες, είναι να απευθυνθεί στους νέους.
Μια κίνηση που έρχεται σε απόλυτη σύμπνοια με την άλλη στρατηγική της προωθητική ενέργεια, να λανσάρει τις πολύχρωμες μηχανές Vertuo Pop. Όπως και να έχουν τα πράγματα, εσύ, όσο χρονών και να ‘σαι, δοκίμασε την ποιοτική κάψουλα στο σπίτι σου και στείλε μας τα comments σου.
Μπορεί η δήλωση ότι “η διαφορά είναι στις λεπτομέρειες” να ακούγεται κάπως κλισέ, όμως στην πολυβραβευμένη ταβέρνα του Παραλιμνίου, τα πάντα κρίνονται στις λεπτομέρειες. Παράδοση,
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες, Ως διευθυντής γνωστού ξενοδοχείου στην πόλη της Πάφου, αισθάνομαι την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας μια δυσάρεστη, αλλά πραγματική κατάσταση που βιώσαμε
Ο Δήμος Λακατάμειας, στο πλαίσιο της πολιτιστικής του δράσης και της ανάδειξης της φυσικής ομορφιάς του Πεδιαίου Ποταμού, διοργανώνει την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025, στο
Στο πεντάστερο NissiBlu Beach Resort στην Αγία Νάπα θα πας και θα ξαναπάς, γιατί είναι σ’ όλα του μοναδικό. Τόσο μοναδικό, όσο και οι υψηλές
Μία νέα έκδοση, με “Gefsis” κι αρώματα ελληνικά, που αγκαλιάζει όλο το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας: Γη, Θάλασσα, Φάρμα, μαζί με το ισχυρό ένστικτο της