
Δυο κολοσσοί του καφέ, η Nespresso και η Blue Bottle, ενώνουν δυνάμεις και κυκλοφορούν μια limited edition κάψουλα με χαρμάνι για κοινούς ουρανίσκους με κόκκους προερχόμενους από Ουγκάντα και Αιθιοπία.

Στόχος της Nespresso, που κατέχει από το 2017 το πλειοψηφικό κεφάλαιο της Blue Bottle, που σημείωσε ότι πουλούσε καφέ σε τροχήλατα καροτσάκια στην Αμερική, πριν ανοίξει τις πρώτες τις καφετέριες, είναι να απευθυνθεί στους νέους.
Μια κίνηση που έρχεται σε απόλυτη σύμπνοια με την άλλη στρατηγική της προωθητική ενέργεια, να λανσάρει τις πολύχρωμες μηχανές Vertuo Pop. Όπως και να έχουν τα πράγματα, εσύ, όσο χρονών και να ‘σαι, δοκίμασε την ποιοτική κάψουλα στο σπίτι σου και στείλε μας τα comments σου.


Το Cap St Georges Hotel & Resort υποδέχεται με υπερηφάνεια τον διάσημο Πορτογάλο σεφ Vítor Matos, βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin, για δύο μοναδικές βραδιές

Το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή παρουσιάζει τη μεγάλη έκθεση «Από τον Monet στον Warhol», που θα διαρκέσει από τις 6 Δεκεμβρίου 2025 έως τις

Η υψηλή γαστρονομία συναντά την υψηλή ραπτική στο Παρίσι, όπου ο οίκος Louis Vuitton εγκαινιάζει το δικό του Tea Time, επιμελημένο από τον πολυβραβευμένο pastry

Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025 οι λάτρεις της εκλεκτής εστίασης θα έχουν την ευκαρία να απολαύσουν ένα οινογαστρονομικό δείπνο που σίγουρα θα εντυπωσιάσει. Ο David
