
Δυο κολοσσοί του καφέ, η Nespresso και η Blue Bottle, ενώνουν δυνάμεις και κυκλοφορούν μια limited edition κάψουλα με χαρμάνι για κοινούς ουρανίσκους με κόκκους προερχόμενους από Ουγκάντα και Αιθιοπία.

Στόχος της Nespresso, που κατέχει από το 2017 το πλειοψηφικό κεφάλαιο της Blue Bottle, που σημείωσε ότι πουλούσε καφέ σε τροχήλατα καροτσάκια στην Αμερική, πριν ανοίξει τις πρώτες τις καφετέριες, είναι να απευθυνθεί στους νέους.
Μια κίνηση που έρχεται σε απόλυτη σύμπνοια με την άλλη στρατηγική της προωθητική ενέργεια, να λανσάρει τις πολύχρωμες μηχανές Vertuo Pop. Όπως και να έχουν τα πράγματα, εσύ, όσο χρονών και να ‘σαι, δοκίμασε την ποιοτική κάψουλα στο σπίτι σου και στείλε μας τα comments σου.






Σας γράφω με ειλικρίνεια και αρκετή απογοήτευση, λίγους μόλις μήνες πριν ανοίξει το εστιατόριό μου στη Λευκωσία, τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Πίστευα ότι το μεγαλύτερο άγχος

Γιορτινή ατμόσφαιρα, κομψός σχεδιασμός και ξεχωριστές γλυκές προτάσεις Σε γιορτινό κλίμα και χριστουγεννιάτικη διάθεση άνοιξε ξανά τις πόρτες του στη Λεμεσό το ζαχαροπλαστείο Pralina την

Μια βραδιά υψηλής γαστρονομίας, γεμάτη χαρά, αρώματα και διεθνείς επιρροές, ζήσαμε όσοι βρεθήκαμε στο διήμερο γαστρονομικό event που πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο Cor Gastronomy. Ένα υψηλού

Η UNESCO έκανε ένα ιστορικό βήμα, ανακηρύσσοντας την ιταλική κουζίνα ως άυλη πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας. Πρόκειται για μια απόφαση με ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς για
