
Δυο κολοσσοί του καφέ, η Nespresso και η Blue Bottle, ενώνουν δυνάμεις και κυκλοφορούν μια limited edition κάψουλα με χαρμάνι για κοινούς ουρανίσκους με κόκκους προερχόμενους από Ουγκάντα και Αιθιοπία.

Στόχος της Nespresso, που κατέχει από το 2017 το πλειοψηφικό κεφάλαιο της Blue Bottle, που σημείωσε ότι πουλούσε καφέ σε τροχήλατα καροτσάκια στην Αμερική, πριν ανοίξει τις πρώτες τις καφετέριες, είναι να απευθυνθεί στους νέους.
Μια κίνηση που έρχεται σε απόλυτη σύμπνοια με την άλλη στρατηγική της προωθητική ενέργεια, να λανσάρει τις πολύχρωμες μηχανές Vertuo Pop. Όπως και να έχουν τα πράγματα, εσύ, όσο χρονών και να ‘σαι, δοκίμασε την ποιοτική κάψουλα στο σπίτι σου και στείλε μας τα comments σου.






«Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ» έρχεται στο Σατιρικό Θέατρο Το παγκοσμίου φήμης θεατρικό αριστούργημα «Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ» ανεβαίνει στην Πάνω Σκηνή του Σατιρικού

Το Sky7, η “πρεσβεία” των βραβευμένων σεφ στο νησί, υποδέχτηκε μια ανεπανάληπτη γαστρονομική εμπειρία με τον βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin σεφ Vítor Matos, ο οποίος παρουσίασε ένα υψηλού επιπέδου

Η κλασικά αγαπημένη ιταλική κουζίνα έχει τη γαστρονομική της “πρεσβεία” στο Mediterraneo. Το απόλυτο ιταλικό εστιατόριο του ξενοδοχείου Annabelle, που έχει πλέον καθιερωθεί τόσο στους

Ήρθε κι η Μαμαλού και με την είσοδό της στο κέντρο του άστεως έγινε αμέσως viral. Talk of the town χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και σπρώξιμο,
