
Δυο κολοσσοί του καφέ, η Nespresso και η Blue Bottle, ενώνουν δυνάμεις και κυκλοφορούν μια limited edition κάψουλα με χαρμάνι για κοινούς ουρανίσκους με κόκκους προερχόμενους από Ουγκάντα και Αιθιοπία.
Στόχος της Nespresso, που κατέχει από το 2017 το πλειοψηφικό κεφάλαιο της Blue Bottle, που σημείωσε ότι πουλούσε καφέ σε τροχήλατα καροτσάκια στην Αμερική, πριν ανοίξει τις πρώτες τις καφετέριες, είναι να απευθυνθεί στους νέους.
Μια κίνηση που έρχεται σε απόλυτη σύμπνοια με την άλλη στρατηγική της προωθητική ενέργεια, να λανσάρει τις πολύχρωμες μηχανές Vertuo Pop. Όπως και να έχουν τα πράγματα, εσύ, όσο χρονών και να ‘σαι, δοκίμασε την ποιοτική κάψουλα στο σπίτι σου και στείλε μας τα comments σου.
Ετοιμαστείτε για τη μικρή… αναστάτωση του φθινοπώρου! Αυτή που μας λέγανε ότι δε θα ξανάχουνε μα τελικά την αφήσανε και εφέτος. Την Κυριακή αλλάζει η
Από Αθήνα μέχρι και στην Άλωνα και συγκεκριμένα στην γκαλερί του νεοαφιχθέντος εστιατορίου Αλώνια & Σαλόνια, θα περιοδεύσει «Η Τελευταία Συνεδρία του Φρόιντ» που ανέβασε
Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 16, 17 και 18 Οκτωβρίου οι sold-out, από την πρώτη κιόλας ανακοίνωση, οινογαστρονομικές βραδιές στο NissiBlu Beach Resort, με πρωταγωνιστή
Ο Οδηγός Michelin, μπορεί να σου θυμίζει εστιατόρια και αστέρια, μα μάθε ότι στα 1920 ο Οδηγός Michelin στη Γαλλία συμπεριλάμβανε προτεινόμενα ξενοδοχεία για να