Λίγο μιλήσαμε εμείς με τους συγγενείς και περισσότερο ο εν λόγω σερβιτόρος…

Εξαιρετικά όλα τα πιάτα που περιείχε το μενού που σχεδίασε ο σεφ του εστιατορίου που πήγαμε οικογενειακώς την Παραμονή Χριστουγέννων με τους συγγενείς από την Αυστραλία. Και τα 6 πιάτα, υπέροχα και οι σερβιτόροι φιλικοί, έως πολύ φιλικοί. Βασικά με την πρώτη μπουκιά κάθε ενός από τα έξι πιάτα, ερχόντουσαν να μάθουν αν μας άρεσε. Όχι ένας όπως γίνεται αλλού, αλλά 2-3. Το κακό παράγινε όταν ο ένας σερβιτόρος, κουβέντα στην κουβέντα με τους συγγενείς μου, έμαθε ότι ήρθαν από την Αυστραλία και ξεκίνησε ένα ατελείωτο μπλα μπλα για τον ξάδερφό του στο Σίδνεϊ που μένει σε μια κοντινή γειτονιά με αυτούς. Για να τα πω πιο λιανά, λίγο μιλήσαμε εμείς με τους συγγενείς και περισσότερο ο εν λόγω σερβιτόρος. Καλό είναι να διδαχτούν και για αυτά τα πράγματα τα άτομα που εξυπηρετούν σε εστιατόρια, γιατί όσο καλό και αν ήταν το φαγητό, η κατάσταση που δημιουργήθηκε χάλασε τη διάθεση όλων μας.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Δεν έπρεπε, εγώ ως καταναλωτής να γνώριζα σε τι αντιστοιχούν τα €26 του πιάτου…αν ήξερα ότι αντιστοιχούν στη μικροσκοπική μερίδα των 125 γραμμαρίων πρωτεΐνης δε θα παράγγελνα το πιάτο

Απλά επικοινωνώ μαζί σας για να θέσω ένα θέμα που νομίζω πρέπει να τύχει νομοθετικής ρύθμισης, το οποίο αφορά τα εστιατόρια. Οτιδήποτε φαγώσιμο αγοράζουμε από