#24 Πήγαμε πρόσφατα σε ξενοδοχείο στον Πρωτάρα και κατά το check out, ζήσαμε τη ντροπή της ζωής μας

Πήγαμε πρόσφατα σε ξενοδοχείο στον Πρωτάρα και κατά το check out, ζήσαμε τη ντροπή της ζωής μας από κάποιο ένστολο που το έπαιζε υπεύθυνος ασφάλειας ή κάτι τέτοιο. Ενημερώθηκε λέει από την housekeeper ότι έλειπε μια πετσέτα μπάνιου και μας υποχρέωσε να πάμε σε ένα χώρο δίπλα να ανοίξουμε τη βαλίτσα μας να δει αν την πήραμε. Επιτρέπεται αυτό το πράμα;Για να μην αφήσουμε σκιές, ανοίξαμε τη βαλίτσα μας, έψαξε τα πράγματά μας, δεν βρήκε τίποτα και τι γύρισε και μας είπε το γαϊ… Κανονικά θα έπρεπε να ελέγξω και το αυτοκίνητο, αλλά δεν πειράζει. Δεδομένο ότι δε θα ξαναπάμε στο εν λόγω ξενοδοχείο. Το παράπονό μας το κάναμε στον διευθυντή με email από την ίδια μέρα, αλλά μετά από 3 βδομάδες ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments!

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Δεν έπρεπε, εγώ ως καταναλωτής να γνώριζα σε τι αντιστοιχούν τα €26 του πιάτου…αν ήξερα ότι αντιστοιχούν στη μικροσκοπική μερίδα των 125 γραμμαρίων πρωτεΐνης δε θα παράγγελνα το πιάτο

Απλά επικοινωνώ μαζί σας για να θέσω ένα θέμα που νομίζω πρέπει να τύχει νομοθετικής ρύθμισης, το οποίο αφορά τα εστιατόρια. Οτιδήποτε φαγώσιμο αγοράζουμε από