Πολλοί βάζουν από το πρωί τα πράγματα τους στα κρεβατάκια του ξενοδοχείου, πάνε πρόγευμα, θάλασσα και μπορεί να πάνε απόγευμα να περάσουν την ώρα τους στην πισίνα. Πολλοί δε μάλιστα, δεν εμφανίζονται ΚΑΘΟΛΟΥ…

Το σαββατοκύριακο κλείσαμε για ένα βράδυ με τον σύζυγό μου και τα δυο παιδιά μου, ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στην Αγία Νάπα. Μετά το πραγματικά πλουσιοπάροχο πρόγευμα, κατά τις 09.45, κατευθυνθήκαμε όλοι, φορώντας τα μαγιό μας προς τις πισίνες του ξενοδοχείου, διαπιστώνοντας αμέσως ότι πάνω σε κάθε κρεβατάκι πισίνας της πρώτης,  δεύτερης και τρίτης σειράς, είχαν τοποθετηθεί προσωπικά αντικείμενα (τσάντες θάλασσας, κουβαδάκια, καπέλα, T-shirts…) για να κρατηθούν προφανώς οι θέσεις.
 
Στην πισίνα και στα κρεβατάκια απάνω όμως, ούτε ψυχή. Μόνοι μας. Βάλαμε κι εμείς τα πράγματά μας στην τελευταία σειρά, μπήκαμε στην πισίνα, παραμένοντας στον χώρο εκεί μέχρι και τις 13.00,
εφόσον ζητήσαμε late check out. Το άξιο λόγου ήταν ότι πέραν των μισών ξαπλώστρων μέχρι και τις 13.00 δεν είχαν καν χρησιμοποιηθεί. Ήταν άδειες και αχρησιμοποίητες. Ρώτησα ένα εργαζόμενο εκεί για την όλη κατάσταση και μου είπε ότι δυστυχώς η κουλτούρα του ξενοδοχείου ήταν έτσι από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του.
 
Πολλοί βάζουν από τις 07.00 το πρωί τα πράγματα τους στα κρεββατάκια, πάνε πρόγευμα, θάλασσα και μπορεί να πάνε απόγευμα να κολυμπήσουν ή να περάσουν την ώρα τους στην πισίνα. Πολλοί δε μάλιστα, δεν εμφανίζονται ΚΑΘΟΛΟΥ. Είναι δίκαιο αυτό το πράγμα;  Μεγάλο λάθος της διεύθυνσης που συντηρεί αυτή την αδικία. Εμείς πάντως δε θα ξαναπάμε! Υπάρχουν κι άλλα ξενοδοχεία που σέβονται όλους τους πελάτες τους.
 
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Καλοκαιρινές εμπειρίες Ρους

Δελτίο τύπου Από τις 15 Ιουνίου, και για το υπόλοιπο καλοκαίρι, το εστιατόριο ῥοῦς θα παραμείνει ανοικτό για ιδιωτικές εκδηλώσεις και πάρτυ, με μενού που