Ρώτησα τι είδους κουζίνα σερβίρουν, για να πάρω την απάντηση “Διάφορα”…

Συγγνώμη που ρωτώ, αλλά μπορεί και να είμαι άσχετη. Το άτομο που απαντάει το τηλέφωνο στο εστιατόριο, δεν πρέπει να το εκπαιδεύει κάποιος; Εγώ πάντως νομίζω πώς πρέπει, δεν ξέρω αν το πιστεύει κι ο ιδιοκτήτης ή οι ιδιοκτήτες του Cafe restaurant στο κέντρο της Λευκωσίας, γιατί η κοπελιά που απάντησε στο τηλέφωνο όταν πήραμε τηλέφωνο για φαγητό μας απάντησε με ένα: Ναιιιιι. Αφού ρώτησα αν είναι όντως εστιατόριο εκεί που πήρα, εισέπραξα και την απάντηση. Ναι είναι, τι θέλετε παρακαλώ; Ήμουν έτοιμη να της πω “Τι να θέλω κορίτσι μου άραγε, για υπολόγισε” μα είπα να μην τσαντιστώ χρονιάρες μέρες που είναι και τι ρώτησα τι είδους κουζίνα σερβίρουν, για να πάρω την απάντηση “Διάφορα”.  Ευχαριστώ πολύ, της είπα, θα ενημερώσω και την παρέα μου για τις πληροφορίες που μας δώσατε και θα σας πάρουμε πίσω. Αγαπητέ ιδιοκτήτη, εγώ πάντως και οι φίλοι μου ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ για κράτηση. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.
 
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Ο βραβευμένος ως ο καλύτερος νεαρός chef της Γαλλίας, στον διαγωνισμό San Pellegrino, Αντώνης Αβούρη, για δυο μοναδικές βραδιές στο NissiBlu Beach Resort (In Greek & English)

Το πεντάστερο NissiBlu Beach Resort, συνεχίζει ακάθεκτο να γράφει χρυσές γαστρονομικές σελίδες στην Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου και όχι μόνο, φιλοξενώντας αυτή τη φορά, τον βραβευμένο

Μια νέα εποχή φιλοξενίας. Συνέντευξη με τον Νίκο Ματθαίου, συνιδιοκτήτη του ιστορικού New Helvetia Hotel, με αφορμή την πρόσφατη ανακαίνισή του

Με ιστορία που ξεπερνά τον έναν αιώνα, το New Helvetia Hotel στις Πλάτρες αποτελεί σημείο αναφοράς για την κυπριακή φιλοξενία. Συνδυάζοντας την παράδοση με την