Χρειάζεσαι πρωτεΐνη και μπούχτησες στα κοτόπουλα και τα αυγά;

Σου το ‘πε και ο γυμναστής, σου μίλησε για αυτές κι ο προπονητής, ο προσωπικός σου γιατρός και ο διατροφολόγος. Χρειάζεσαι πρωτεΐνη!

Μπούχτησες όμως με τα αυγά, τα ασπράδια και τα στήθη κοτόπουλου και θες εναλλακτικές λύσεις για

– τη συντήρησή σου
– να δομήσεις τα κύτταρα και τους ιστούς
– τη ρύθμιση των ορμονών και των ενζύμων
– να έχεις ενέργεια
– να ενισχύσεις την άμυνα του οργανισμού σου με αντισώματα;

Το θέμα το ψάξαμε και σου παραθέτουμε πιο κάτω τις τροφές που πρέπει να κάνεις add στο διατροφολόγιό σου, για να “ανεβάσεις” και συντηρήσεις την πρωτεΐνη σου.

1. Φιστικοβούτυρο
2. Σπόρια chia
3. Αβοκάντο
4. Edamame beans – άγουρα φασόλια σόγιας
5. Αγκινάρες
6. Μπιζέλι
7. Κινόα
8. Γιαούρτι
9. Μπρόκολο
10. Λιαστές ντομάτες
11. Βοδινό κρέας – άπαχο
12. Cottage cheese
13. Φακές
14. Ζυμαρικά
15. Σολομός
16. Τόνος
17. Τόφου

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, δυο εστιατορίων της πρωτεύουσας που επέκτειναν το ωράριο λειτουργίας τους το βράδυ, για να μας εξυπηρετήσουν για το δείπνο αποφοίτησης των παιδιών μας…

Θέλω τόσο εγώ, όσο και τα παιδιά μου και οι προσκεκλημένοι μας, να ευχαριστήσουμε τους ιδιοκτήτες, τους σεφ, τους σερβιτόρους και γενικά όλο το προσωπικό,