Δεν ξέρω πραγματικά πώς να πείσουμε τους πελάτες μας να βάζουν στο πιάτο τους όσο φαγητό μπορούν να φάνε;

Δεν ξέρω πραγματικά πώς να πείσουμε τους πελάτες μας να βάζουν στο πιάτο τους όσο φαγητό μπορούν να φάνε; Μάλλιασε η γλώσσα μας από τις ατελείωτες συζητήσεις με τους διευθυντές των διάφορων τμημάτων του F&B, καλέσαμε και το τμήμα marketing το οποίο έφτιαξε όμορφα διατυπωμένες καρτελίτσες που μιλούν για Save the planet, Protect the Environment, Save your food, αλλά άδικος ο κόπος μας.

Παρασκευή στις 11.30 το πρωί, παρακάλεσα, ως F&B, τα παιδιά στη λάντζα του ξενοδοχείου μου, να μου μαζέψουν για καταμέτρηση τα απομεινάρια των φαγητών του προγεύματος. Ενάς κάλαθος και κάτι (μεγάλος) από 175 άτομα που παρουσιάστηκαν για πρόγευμα. 35 Kg φαγητού που μπήκαν στα πιάτα των πελατών, κατέληξαν δυστυχώς στα σκουπίδια. Ένας μέσος 200 γραμμάριων φαγητού ανά πελάτη μας, δεν καταναλώθηκε, για λόγους που δεν γνωρίζουμε και δυστυχώς πετάχτηκε χωρίς ίχνος ενοχής στους αδηφάγους σκουπιδοτενεκέδες μας.

Έστω κι αν κάνουμε κάποιου είδους κομποστοποίηση με κάποια από αυτά, το θέαμα που αντικρύζουμε καθημερινά είναι λυπηρό. Ας στείλουμε όλοι οι διευθυντές ομαδικά ξανά και ξανά το μήνυμα στους θαμώνες μας, εστιατορίων και ξενοδοχείων, ελπίζοντας ότι θα γίνουμε κατανοητοί. “Αγαπητοί μας πελάτες, επισκεφθείτε όσες φορές θέλετε τον μπουφέ μας, αλλά μην πετάξετε άλλο φαγητό. Ο κόσμος πεινά, ο πλανήτης υποφέρει και εμείς κλείνουμε τα μάτια και σφυρίζουμε αδιάφορα.”

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Συνέντευξη με τον Φιλόκυπρο Πολυκάρπου, ιδιοκτήτη του βραβευμένου Ταβερνείου το Ιστορικόν, στον Άγιο Δομέτιο

Ο Φιλόκυπρος Πολυκάρπου, ιδιοκτήτης του βραβευμένου Ταβερνείου το Ιστορικόν στον Άγιο Δομέτιο, μιλά στο FINE & DINE και στον Nick Andrew για το case study ταβερνείο του, τα μυστικά της επιτυχίας, αλλά και τις απαιτήσεις