Παράπονο αναγνώστη: Καθαριότητα δωματίων σε χώρους φιλοξενίας … μόνο αν θυμηθείς να το ζητήσεις;

Αγαπητή αρχισυνταξία του fineanddine.com.cy.
Είμαι κάτοικος της Λευκωσίας και αποφάσισα φέτος να περάσω μια εβδομάδα χαλάρωσης και ηρεμίας μαζί με την οικογένειά μου στη Λεμεσό και στον Πρωταρά, μένοντας σε δύο γνωστά καταλύματα. Αντί όμως για την άνεση που περίμενα, βρέθηκα να… παρακαλώ για το αυτονόητο. Και με αυτό αναφέρομαι στην καθαριότητα του δωματίου μας.
 
Στο πρώτο κατάλυμα, με ενημέρωσαν στη ρεσεψιόν ότι αν θέλω να καθαρίζουν το δωμάτιο πρέπει είτε να το ζητάω κάθε φορά είτε να βάζω καρτελάκι έξω. «Πολλοί πελάτες δεν θέλουν καθάρισμα», μας είπαν. Δυο μέρες που το ξεχάσαμε, απλά δεν ήρθε κανείς. Έτσι, οι πετσέτες μας έμεναν μουσκεμένες, ενώ ακόμη και το mini bar δεν ανανεωνόταν επειδή –όπως μας εξήγησαν– δεν είχαμε βάλει την περιβόητη καρτελίτσα.
 
Στο δεύτερο ξενοδοχείο, η κατάσταση ήταν ακόμα πιο μπερδεμένη: καθάριζαν όποτε θυμόντουσαν. Η δικαιολογία; Ήταν “fully booked” το κατάλυμα και έδιναν προτεραιότητα στα δωμάτια για check-in για να προλάβουν.
 
Αγαπητοί μου, πουθενά στη σελίδα κράτησης (γνωστή διεθνής πλατφόρμα) δεν αναφερόταν ότι η καθαριότητα θα εξαρτάται από το αν το θυμηθεί ο πελάτης ή αν προλάβει το προσωπικό. Και φυσικά, όταν διαμαρτυρηθήκαμε, καμία έκπτωση ή αποζημίωση δε δόθηκε για την ταλαιπωρία.
 
Το να θεωρείται πλέον πολυτέλεια η καθημερινή καθαριότητα σε ξενοδοχείο, είναι πραγματικά απαράδεκτο. Αν θέλουν να μειώσουν τις υπηρεσίες, ας το αναφέρουν ξεκάθαρα στην κράτηση και ας κοστολογήσουν ανάλογα. Πού ξανακούστηκε να μου ζητούν να θυμάμαι εγώ να θυμίζω τη ρεσεψιόν να ενημερώνει το housekeeping να μου φρεσκάρει το δωμάτιο;;
 
Με εκτίμηση,
Ένας απογοητευμένος “staycationer” από την πρωτεύουσα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts