Ρε παιδιά, καταλαβαίνω ότι έχουμε έλλειψη προσωπικού, αλλά δεν αφήνεις εντελώς άδεια τη θέση της hostess ή του σερβιτόρου υποδοχής…

Ρε παιδιά, καταλαβαίνω ότι έχουμε έλλειψη προσωπικού, αλλά δεν αφήνεις εντελώς άδεια τη θέση της hostess ή του σερβιτόρου υποδοχής. Δεν αφήνεις το εστιατόριό σου ξέφραγο αμπέλι, για να μπαίνει μέσα ο πελάτης να γυρεύει αυτός ένα άτομο να το ρωτήσει πού είναι το τραπέζι που έκανε κράτηση πριν μια βδομάδα. 
 
Στεκόμασταν 5 λεπτά στην είσοδο, μπήκαμε ακολούθως πιο μέσα, μα όλοι έτρεχαν να σερβίρουν και να πάρουν παραγγελίες. Ευτυχώς μάς είδε ύστερα από κάμποση ώρα ένας νεαρός σερβιτόρος που πήγε και φώναξε ένα άλλο για να μας πει πού καθόμαστε.  Συγγνώμη δηλαδή, €70 το άτομο λογαριασμό και να γυρίζω όπως την άδικη κατάρα με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου μέσα στο εστιατόριο για να εξυπηρετηθώ. Ε’ όχι!
 
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Εμπειρία αστέρων στο Sky7. Όλα όσα ζήσαμε στο υπέρλαμπρο δείπνο του βραβευμένου με δυο αστέρια Michelin chef Vitor Matos (Greek & English)

Το Sky7, η “πρεσβεία” των βραβευμένων σεφ στο νησί,  υποδέχτηκε μια ανεπανάληπτη γαστρονομική εμπειρία με τον βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin σεφ Vítor Matos, ο οποίος παρουσίασε ένα υψηλού επιπέδου