Όταν κάποιος κάνει κράτηση για 7 άτομα για τις 20.00 του Σαββάτου και γίνει 20.30 και δεν εμφανίζεται κανείς, τότε παίρνεις τηλέφωνο να δεις τι γίνεται…

Όταν κάποιος κάνει κράτηση για 7 άτομα αγαπητοί συνάδελφοι εστιάτορες για τις 20.00 του Σαββάτου και γίνει 20.30 και δεν εμφανίζεται κανείς, τότε παίρνεις τηλέφωνο να δεις τι γίνεται. Η hostess μας πήρε τηλέφωνο 5 φορές και καμία απόκριση. Στις 21.15 δώσαμε το τραπέζι σε περαστικούς. Δεν πέρασαν 5 λεπτά και εμφανίζονται οι κύριοι και οι κυρίες της κράτησης. Τους ενημερώσαμε ότι τους πήραμε πολλές φορές τηλέφωνο, τους δείξαμε και τις προσπάθειες που κάναμε στην οθόνη του κινητού, μα τη βρισιά τη φάγαμε, μαζί με τη δήλωση ” ξεχάστε μας από πελάτες σας”. Τι να πω; Φταίμε και από πάνω.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Aelia Wellness Retreat. Λάνσαρε την ανανεωμένη του κάρτα φαγητών και σου προτείνουμε τις γευστικές του εκπλήξεις (Greek & English)

Η σύντομη διαδρομή από Λευκωσία, ανάμεσα στα καταπράσινα λιβάδια, τους ελαιώνες και το υπέροχο τοπίο με πρωταγωνιστή την κυπριακή φύση, είναι το πρώτο σου κρατούμενο.

Το Pralina επιστρέφει δυναμικά στη Λεμεσό

Γιορτινή ατμόσφαιρα, κομψός σχεδιασμός και ξεχωριστές γλυκές προτάσεις Σε γιορτινό κλίμα και χριστουγεννιάτικη διάθεση άνοιξε ξανά τις πόρτες του στη Λεμεσό το ζαχαροπλαστείο Pralina την

Τρεις αστέρες Michelin στο Cor Gastronomy: Chris Theofanous και Jacob Jan Boerma σε μια εντυπωσιακή βραδιά υψηλής γαστρονομίας. Οι εντυπώσεις μας…

Μια βραδιά υψηλής γαστρονομίας, γεμάτη χαρά, αρώματα και διεθνείς επιρροές, ζήσαμε όσοι βρεθήκαμε στο διήμερο γαστρονομικό event που πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο Cor Gastronomy. Ένα υψηλού