
Όταν κάποιος κάνει κράτηση για 7 άτομα αγαπητοί συνάδελφοι εστιάτορες για τις 20.00 του Σαββάτου και γίνει 20.30 και δεν εμφανίζεται κανείς, τότε παίρνεις τηλέφωνο να δεις τι γίνεται. Η hostess μας πήρε τηλέφωνο 5 φορές και καμία απόκριση. Στις 21.15 δώσαμε το τραπέζι σε περαστικούς. Δεν πέρασαν 5 λεπτά και εμφανίζονται οι κύριοι και οι κυρίες της κράτησης. Τους ενημερώσαμε ότι τους πήραμε πολλές φορές τηλέφωνο, τους δείξαμε και τις προσπάθειες που κάναμε στην οθόνη του κινητού, μα τη βρισιά τη φάγαμε, μαζί με τη δήλωση ” ξεχάστε μας από πελάτες σας”. Τι να πω; Φταίμε και από πάνω.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:
Ετοιμαστείτε για τη μικρή… αναστάτωση του φθινοπώρου! Αυτή που μας λέγανε ότι δε θα ξανάχουνε μα τελικά την αφήσανε και εφέτος. Την Κυριακή αλλάζει η
Από Αθήνα μέχρι και στην Άλωνα και συγκεκριμένα στην γκαλερί του νεοαφιχθέντος εστιατορίου Αλώνια & Σαλόνια, θα περιοδεύσει «Η Τελευταία Συνεδρία του Φρόιντ» που ανέβασε
Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 16, 17 και 18 Οκτωβρίου οι sold-out, από την πρώτη κιόλας ανακοίνωση, οινογαστρονομικές βραδιές στο NissiBlu Beach Resort, με πρωταγωνιστή