
Όταν κάποιος κάνει κράτηση για 7 άτομα αγαπητοί συνάδελφοι εστιάτορες για τις 20.00 του Σαββάτου και γίνει 20.30 και δεν εμφανίζεται κανείς, τότε παίρνεις τηλέφωνο να δεις τι γίνεται. Η hostess μας πήρε τηλέφωνο 5 φορές και καμία απόκριση. Στις 21.15 δώσαμε το τραπέζι σε περαστικούς. Δεν πέρασαν 5 λεπτά και εμφανίζονται οι κύριοι και οι κυρίες της κράτησης. Τους ενημερώσαμε ότι τους πήραμε πολλές φορές τηλέφωνο, τους δείξαμε και τις προσπάθειες που κάναμε στην οθόνη του κινητού, μα τη βρισιά τη φάγαμε, μαζί με τη δήλωση ” ξεχάστε μας από πελάτες σας”. Τι να πω; Φταίμε και από πάνω.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:







Γιορτινή ατμόσφαιρα, κομψός σχεδιασμός και ξεχωριστές γλυκές προτάσεις Σε γιορτινό κλίμα και χριστουγεννιάτικη διάθεση άνοιξε ξανά τις πόρτες του στη Λεμεσό το ζαχαροπλαστείο Pralina την

Μια βραδιά υψηλής γαστρονομίας, γεμάτη χαρά, αρώματα και διεθνείς επιρροές, ζήσαμε όσοι βρεθήκαμε στο διήμερο γαστρονομικό event που πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο Cor Gastronomy. Ένα υψηλού

Η UNESCO έκανε ένα ιστορικό βήμα, ανακηρύσσοντας την ιταλική κουζίνα ως άυλη πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας. Πρόκειται για μια απόφαση με ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς για
