
Όταν κάποιος κάνει κράτηση για 7 άτομα αγαπητοί συνάδελφοι εστιάτορες για τις 20.00 του Σαββάτου και γίνει 20.30 και δεν εμφανίζεται κανείς, τότε παίρνεις τηλέφωνο να δεις τι γίνεται. Η hostess μας πήρε τηλέφωνο 5 φορές και καμία απόκριση. Στις 21.15 δώσαμε το τραπέζι σε περαστικούς. Δεν πέρασαν 5 λεπτά και εμφανίζονται οι κύριοι και οι κυρίες της κράτησης. Τους ενημερώσαμε ότι τους πήραμε πολλές φορές τηλέφωνο, τους δείξαμε και τις προσπάθειες που κάναμε στην οθόνη του κινητού, μα τη βρισιά τη φάγαμε, μαζί με τη δήλωση ” ξεχάστε μας από πελάτες σας”. Τι να πω; Φταίμε και από πάνω.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:







Το Sky7, η “πρεσβεία” των βραβευμένων σεφ στο νησί, υποδέχτηκε μια ανεπανάληπτη γαστρονομική εμπειρία με τον βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin σεφ Vítor Matos, ο οποίος παρουσίασε ένα υψηλού επιπέδου

Η κλασικά αγαπημένη ιταλική κουζίνα έχει τη γαστρονομική της “πρεσβεία” στο Mediterraneo. Το απόλυτο ιταλικό εστιατόριο του ξενοδοχείου Annabelle, που έχει πλέον καθιερωθεί τόσο στους

Ήρθε κι η Μαμαλού και με την είσοδό της στο κέντρο του άστεως έγινε αμέσως viral. Talk of the town χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και σπρώξιμο,
