After sales service έχει καλό η εταιρεία σας;….

Μετά από δυο χρόνια με την ταμπέλα του εστιάτορα στο κούτελο, έχω να δηλώσω το ακόλουθο πολύ σοφό απόφθεγμα:
 
“Μην κάνεις συνεργασίες και μην αγοράσεις τίποτα για το μαγαζί σου – έστω κι αν γνωρίζεις ότι είναι ποιοτικό – αν δεν κάνεις συμφωνία για το after sales service.”
 
Εγώ και ο κουμπάρος, αδαείς στον εν λόγω τομέα, την πατήσαμε παταγωδώς. Μείναμε χωρίς φούρνο μια βδομάδα, γιατί έπρεπε να περιμένουμε τη σειρά μας, ενώ το σύστημα POS κόλλησε αλλά ο “καλός”, μας είπαν, τεχνικός, ήταν άρρωστος και έπρεπε να περιμένουμε να θεραπευτεί αυτός για να θεραπεύσει το σύστημα παραγγελιών. Ο υδραυλικός μας δεν απαντά τα τηλέφωνα εδώ και δυο μήνες και δεν ξέρουμε πού έκρυψε την παροχή για να βάλουμε κλιματιστικό και στην αποθήκη ξηρών τροφών και ο πανάκριβος καταψύκτης που αγοράσαμε πέρυσι και καλύπτεται ακόμη από εγγύηση, χάνει νερά, αλλά κανείς δεν μπορεί να βρει από την αντιπροσωπεία το λάθος, “γιατί δεν τους ξανάτυχε”.
 
Συμπέρασμα: Πριν ξεκινήσεις την επιχείρησή σου, διάβασε πολλές φορές το απόφθεγμά μου.
 
 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Aelia Wellness Retreat. Λάνσαρε την ανανεωμένη του κάρτα φαγητών και σου προτείνουμε τις γευστικές του εκπλήξεις (Greek & English)

Η σύντομη διαδρομή από Λευκωσία, ανάμεσα στα καταπράσινα λιβάδια, τους ελαιώνες και το υπέροχο τοπίο με πρωταγωνιστή την κυπριακή φύση, είναι το πρώτο σου κρατούμενο.

Το Pralina επιστρέφει δυναμικά στη Λεμεσό

Γιορτινή ατμόσφαιρα, κομψός σχεδιασμός και ξεχωριστές γλυκές προτάσεις Σε γιορτινό κλίμα και χριστουγεννιάτικη διάθεση άνοιξε ξανά τις πόρτες του στη Λεμεσό το ζαχαροπλαστείο Pralina την

Τρεις αστέρες Michelin στο Cor Gastronomy: Chris Theofanous και Jacob Jan Boerma σε μια εντυπωσιακή βραδιά υψηλής γαστρονομίας. Οι εντυπώσεις μας…

Μια βραδιά υψηλής γαστρονομίας, γεμάτη χαρά, αρώματα και διεθνείς επιρροές, ζήσαμε όσοι βρεθήκαμε στο διήμερο γαστρονομικό event που πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο Cor Gastronomy. Ένα υψηλού