
(Review by Food Critic: Nick Andrew)
Εσύ ήξερες ότι στο The Mall of Engomi, βρίσκεται το μοναδικό Second cup στο νησί που είναι και μπιστρό; Η ομάδα του FINE & DINE έδωσε το παρών της και έχει πολλούς λόγους γραμμένους στο μπλοκάκι της, για να σε πείσει να πας κι εσύ:
Θα πας για τον όμορφα διακοσμημένο, κλιματιζόμενό του χώρο, τους άνετους καναπέδες του, αλλά και τους χώρους μελέτης για εσένα που είσαι φοιτητής ή θες να κάνεις εκεί το επαγγελματικό σου meeting.

Η καλοκαιρινή του βεράντα, είναι μεγάλη, άνετη και δροσερή, για να δεχτεί εκεί ολάκερή σου την παρέα. H ευχέρεια για ναργιλέ και η παρακολούθηση του ματς της αγαπημένης σου ομάδας μαζί με μπυρίτσα και όχι μόνο, είναι ένα μεγάλο plus.

Θα ξαναπάς για τους κρύους και ζεστούς του καφέδες, τα signature smoothies και τις νεοαφιχθείσες artisan μπύρες του. Θα ενθουσιαστείς με τα πραγματικά signature αλμυρά του, που δε τα βρίσκεις εύκολα αλλού, αλλά και για τη μεγάλη ποικιλία από γλυκά.

Για τις healthy, super food σαλάτες του, τα δημιουργικά του σάντουιτς, τις τρυφερές του κοτολέτες και το πραγματικά signature beef burger του. Για την ποικιλία από sushi, τα οποία έχεις την ευκαιρία να επιλέξεις όσα τεμάχια θες, από μια επιλεγμένη γκάμα για όλα τα γούστα. Θα ξαναπάς για το προσεγμένο του brunch, και για τα καλοφτιαγμένα του πιάτα με αυγά και όχι μόνο.

Η τέχνη συνήθως ζει σε μουσεία, γκαλερί και ιδιωτικές συλλογές. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου ξεπερνά τα όρια των τοίχων και περνά στην καθημερινότητα με έναν

Από τις 3 Ιουλίου έως τις 8 Αυγούστου 2026, το Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Δράματος επιστρέφει με πέντε σπουδαίες παραγωγές από Κύπρο, Ελλάδα, Ισπανία και

Σε μια εποχή όπου η γαστρονομία στην Κύπρο εξελίσσεται διαρκώς, το Salt & Fire έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ως ένας από τους πιο δυνατούς γαστρονομικούς

Τα τελευταία χρόνια ακούμε όλο και πιο συχνά τον όρο «Farm to Table». Για πολλούς αποτελεί απλώς μια νέα τάση στη γαστρονομία. Για τους κορυφαίους

Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές των τελευταίων ετών ετοιμάζεται να εφαρμοστεί στα ελληνικά σχολεία. Από τη νέα σχολική χρονιά, τα αλλαντικά και τα αναψυκτικά απομακρύνονται
