
Όταν κάποιος κάνει κράτηση για 7 άτομα αγαπητοί συνάδελφοι εστιάτορες για τις 20.00 του Σαββάτου και γίνει 20.30 και δεν εμφανίζεται κανείς, τότε παίρνεις τηλέφωνο να δεις τι γίνεται. Η hostess μας πήρε τηλέφωνο 5 φορές και καμία απόκριση. Στις 21.15 δώσαμε το τραπέζι σε περαστικούς. Δεν πέρασαν 5 λεπτά και εμφανίζονται οι κύριοι και οι κυρίες της κράτησης. Τους ενημερώσαμε ότι τους πήραμε πολλές φορές τηλέφωνο, τους δείξαμε και τις προσπάθειες που κάναμε στην οθόνη του κινητού, μα τη βρισιά τη φάγαμε, μαζί με τη δήλωση ” ξεχάστε μας από πελάτες σας”. Τι να πω; Φταίμε και από πάνω.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες, Ως διευθυντής γνωστού ξενοδοχείου στην πόλη της Πάφου, αισθάνομαι την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας μια δυσάρεστη, αλλά πραγματική κατάσταση που βιώσαμε
Ο Δήμος Λακατάμειας, στο πλαίσιο της πολιτιστικής του δράσης και της ανάδειξης της φυσικής ομορφιάς του Πεδιαίου Ποταμού, διοργανώνει την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025, στο
Στο πεντάστερο NissiBlu Beach Resort στην Αγία Νάπα θα πας και θα ξαναπάς, γιατί είναι σ’ όλα του μοναδικό. Τόσο μοναδικό, όσο και οι υψηλές
Μία νέα έκδοση, με “Gefsis” κι αρώματα ελληνικά, που αγκαλιάζει όλο το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας: Γη, Θάλασσα, Φάρμα, μαζί με το ισχυρό ένστικτο της