Με το που ρίξαμε μια ματιά στο μενού, κοιταζόμαστε στα μάτια, οι μισοί έτοιμοι να σκάσουμε στα γέλια… με έκφραση του τύπου “τι κάνουμε τώρα;”

Το Σάββατο μας πήγαν οι ξάδελφοι για πάρτι γενεθλίων σε εστιατόριο “πρωτοκλασάτο” που και αυτοί κι εμείς, πρώτη φορά θα πηγαίναμε. Ωραίο μαγαζί, ευγενική εξυπηρέτηση από τα παιδιά στην είσοδο και γενικά υπέροχο vibe.
 
Έρχεται μια χαμογελαστή κοπελιά με μενού στα χέρια της, μάς ενημερώνει για το ότι ο σεφ έχει δημιουργήσει ένα fusion μενού (πάει να πει μέσες άκρες, δημιουργικό) και μάς παραδίδει την κάρτα. Με το που ρίξαμε μια ματιά, κοιταζόμαστε στα μάτια, οι μισοί έτοιμοι να σκάσουμε στα γέλια και οι άλλοι με ένα τεράστιο ερωτηματικό στην έκφρασή μας, του τύπου “τι κάνουμε τώρα;” Ο λόγος της όλης τραγελαφικής κατάστασης, ο τρόπος γραφής του μενού. Σκόρπιες λέξεις υλικών σε κάθε περιγραφή φαγητού που δημιουργούσαν ένα γρίφο για μας:
 
π.χ
 
Φαγητό Α: Φραγκόκοτα /λαζάνια/ζιζίμπρι αφρός/παστινάκι
Φαγητό Β: Foie gras espuma/ σύκο 72h/σαλσίφι τεμπούρα/σπανάκι τσιπς
Φαγητό Γ: Κενέλ γαρίδα/κρίταμο/πάνκο/yuzu
Φαγητό Δ: Αρμπόριο/σολομός/ 58 βαθμοί κελσίου/τσιμιτσούρι/αχινός
 
Τις ορολογίες και τα υλικά τα ξέραμε. Αυτό όμως που δεν ξέραμε ήταν τι μορφή θα έχει το πιάτο, είναι πιάτο με βάση τα ζυμαρικά, είναι ριζότο, είναι σαλάτα, είναι πιάτο με κοτόπουλο και τα άλλα αναγραφόμενα είναι η σος του;
 
Κάνουμε νεύμα σε ένα σερβιτόρο να μας κάνει μετάφραση και μας λέει ευγενικά, “καλύτερα να περιμένουμε την υπεύθυνη που γνωρίζει με λεπτομέρεια το μενού”, η οποία βρισκόταν στο παραδίπλα τραπέζι για δέκα λεπτά κάνοντας translation του μενού σε άλλους απορημένους πελάτες.
 
Όταν ήρθε η σειρά μας, ύστερα από κανένα 20λεπτο, μάθαμε από την υπεύθυνη ότι το Φαγητό Α είναι ένα μεγάλο ραβιόλι με κιμά φραγκόκοτας, το φαγητό Β είναι mini salad με βινεγκρέτ με αφρό από συκώτι πάπιας, το Φαγητό Γ είναι ταρτάρ γαρίδας σε ζωμό κρίταμου και το φαγητό Δ ήταν αρατσίνι deep fried. 
 
Υ.Γ
Είμαστε και οι 6 μας connoisseur και επαγγελματίες της εστίασης και χρειαστήκαμε πολλή βοήθεια – χρονοβόρα διαδικασία μάλιστα – για να καταλάβουμε/συνειδητοποιήσουμε/σιγουρευτούμε για το προϊόν που θα ακριβοπληρώσουμε. 
 
Απορία ολονών μας; Προς τι η όλη αυτή ταλαιπωρία για μας; Τι αποσκοπεί;  Τι κερδίσατε κύριε εστιάτορα που για να ενημερωθούμε τι θα φάμε, είχε ως αποτέλεσμα, το πρώτο πιάτο να φτάσει σε εμάς 70 λεπτά μετά την άφιξή μας στο εστιατόριό σας;
 
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

HR: Έχεις ξαναδουλέψει σε εστιατόρια; Σ: Όχι, αλλά δεν είναι δουλειά νομίζω που θέλει εμπειρία. Το μόνο που σίγουρα δε θα ήθελα είναι να κρατώ δίσκο με ποτήρια…

Είμαι σίγουρη ότι παρόμοιες συνεντεύξεις για πρόσληψη σε εστιατόριο, γίνονται καθημερινά. Όμως θα παρακαλούσα αν έχετε την καλοσύνη να αναρτήσετε ένα απόσπασμα της προσωπικής συνέντευξης