“Παιδί μου” μου είπε “κοίτα, μου το φέρανε εντελώς ωμό. Ξέχασαν να το ψήσουν; Θα αρρωστήσει κανένας με αυτά τα πράγματα που κάνετε”… 

Είναι πολλές οι φορές που εμείς οι σερβιτόροι και γενικά τα άτομα που εξυπηρετούμε κόσμο, που αντιμετωπίζουμε καταστάσεις τόσο δύσκολες, που κανένας, που δεν ανήκει στο επάγγελμα, δεν μπορεί να τις κατανοήσει.

Εγώ επικοινωνώ μαζί σας για ένα περιστατικό που μου συνέβηκε την προηγούμενη βδομάδα, όταν σε επαγγελματικό γεύμα στο εστιατόριο που διευθύνω, κατά το οποίο μόλις οι πελάτες μας παρέλαβαν τα ορεκτικά τους ο καθένας, ήρθε μήνυμα σε εμένα από τον σερβιτόρο που εξυπηρέτησε το τραπέζι, ότι ο οικοδεσπότης θέλει να μιλήσει με τον διευθυντή.

Αμέσως πήγα κοντά του, έσκυψα ελαφρά προς αυτόν γιατί κατάλαβα από τη γλώσσα του σώματός του ότι ήθελε να μου μιλήσει ιδιαιτέρως και τον ρώτησα πώς μπορούσα να βοηθήσω. 

“Παιδί μου” μου είπε ” κοίτα, μου το φέρανε εντελώς ωμό. Ξέχασαν να το ψήσουν; Θα αρρωστήσει κανένας με αυτά τα πράγματα που κάνετε”. Ενημερωτικά ο κύριος είχε παραγγείλει το βοδινό ταρτάρ, το οποίο ως γνωστό σερβίρεται ωμό. 
 
Ευχαριστώ όλους που με εκπαίδευσαν και για τα δύσκολα, στα εστιατόρια που μαθήτευσα και δούλεψα, γιατί εκείνη τη στιγμή είχα στη φαρέτρα μου όλα τα όπλα για να χειριστώ με αυτοσυγκράτηση και διακριτικότητα την ιδιάζουσα κατάσταση που εξελίχθηκε.
 
Απολογήθηκα εκ μέρους όλου του εστιατορίου που εκ παραδρομής δεν γράψαμε δίπλα από το φαγητό αυτό ότι είναι ωμό και αμέσως πρότεινα αντικατάσταση του πιάτου με κάτι άλλο. Ο πελάτης αποδέχθηκε τις απολογίες μας, φέραμε άλλο πιάτο, δεν το χρεώσαμε ούτε το πρώτο, ούτε και το δεύτερο, κεράσαμε γλυκά και τέλος καλό, όλα καλά.
 
Πείτε μας την άποψη σας στα comments!

Τελευταία Νέα

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts