
Όταν κάποιος κάνει κράτηση για 7 άτομα αγαπητοί συνάδελφοι εστιάτορες για τις 20.00 του Σαββάτου και γίνει 20.30 και δεν εμφανίζεται κανείς, τότε παίρνεις τηλέφωνο να δεις τι γίνεται. Η hostess μας πήρε τηλέφωνο 5 φορές και καμία απόκριση. Στις 21.15 δώσαμε το τραπέζι σε περαστικούς. Δεν πέρασαν 5 λεπτά και εμφανίζονται οι κύριοι και οι κυρίες της κράτησης. Τους ενημερώσαμε ότι τους πήραμε πολλές φορές τηλέφωνο, τους δείξαμε και τις προσπάθειες που κάναμε στην οθόνη του κινητού, μα τη βρισιά τη φάγαμε, μαζί με τη δήλωση ” ξεχάστε μας από πελάτες σας”. Τι να πω; Φταίμε και από πάνω.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:
Μια νέα ταινία-έκπληξη έρχεται να ταράξει τα νερά του Netflix — και το κοινό δεν μπορεί να πάρει τα μάτια του από την οθόνη! Το
Σκληραίνει τη στάση της η αεροπορική εταιρεία – Μηδενική ανοχή σε ανάρμοστη συμπεριφορά εν πτήσει Ακριβά θα πληρώνουν στο εξής οι επιβάτες της Ryanair που
Το ζήτησες, το ‘χες ανάγκη, το κυνήγησες και η επιθυμία σου εισακούστηκε ευθύς. Το βραβευμένο Ethimo σου κάνει πλέον τραπέζι και τα μεσημέρια. Έτσι για
Με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων από την ίδρυσή τους, οι Φούρνοι Ζορπάς πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερη εκδήλωση προς τιμήν του προσωπικού τους, σηματοδοτώντας την