Συγχαρητήρια πολλά για τα ξενοδοχεία, τους διευθύνοντες, τους ιδιοκτήτες, τους chefs και δεν ξέρω ποιους άλλους decision makers  να πω, που…

Συγχαρητήρια πολλά για τα ξενοδοχεία, τους διευθύνοντες, τους ιδιοκτήτες, τους chefs και δεν ξέρω ποιους άλλους decision makers να πω, που στον μπουφέ του προγεύματός τους, είναι εμφανέστατη η Κύπρος, οι παραγωγοί της και τα προϊόντα της. Καταλαβαίνω ότι σε ένα ξενοδοχείο συναντιούνται άνθρωποι από όλα τα μήκη και πλάτη της γης, που έχει ο καθένας τα δικά του διατροφικά δεδομένα, μα πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι όλοι αυτοί φεύγοντας από το νησί μας, πρέπει να “πάρουν” πίσω στην χώρα τους, κάτι από Κύπρο. Ας το κάνουν κι άλλοι αγαπητοί συνάδελφοι ξενοδόχοι. Ας νιώσουμε όλοι πιο περήφανοι για τον τόπο μας και τη γαστρονομική μας παράδοση και πολιτισμό.

Πείτε μας την άποψη σας στα comments:

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Δήμητρα Γαλάνη & Ελένη Τσαλιγοπούλου σε μια μοναδική μουσική βραδιά στη Λάρνακα. Προλαβαίνεις και δεν προλαβαίνεις να αγοράσεις εισιτήρια

Η Δήμητρα Γαλάνη και η Ελένη Τσαλιγοπούλου ενώνουν τις φωνές τους με την ιστορική Εστουδιαντίνα Νέας Ιωνίας Βόλου και παρουσιάζουν μια ξεχωριστή συναυλία την Τετάρτη

Striggla. Η βραβευμένη γαστροταβέρνα της Αθήνας που ξυπνά μνήμες και παραστάσεις, μοναδικές και ανεξίτηλες. Την επισκεφθήκαμε και… (Also in English)

Τις στρίγγλες, ενίοτε τις αποφεύγω και, για να είμαι πιο ειλικρινής, τις αντιπαθώ κιόλας. Αυτή τη Striggla όμως, στο Μαρούσι, δεν θα σας πω ψέματα,