

Συγχαρητήρια πολλά για τα ξενοδοχεία, τους διευθύνοντες, τους ιδιοκτήτες, τους chefs και δεν ξέρω ποιους άλλους decision makers να πω, που στον μπουφέ του προγεύματός τους, είναι εμφανέστατη η Κύπρος, οι παραγωγοί της και τα προϊόντα της. Καταλαβαίνω ότι σε ένα ξενοδοχείο συναντιούνται άνθρωποι από όλα τα μήκη και πλάτη της γης, που έχει ο καθένας τα δικά του διατροφικά δεδομένα, μα πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι όλοι αυτοί φεύγοντας από το νησί μας, πρέπει να “πάρουν” πίσω στην χώρα τους, κάτι από Κύπρο. Ας το κάνουν κι άλλοι αγαπητοί συνάδελφοι ξενοδόχοι. Ας νιώσουμε όλοι πιο περήφανοι για τον τόπο μας και τη γαστρονομική μας παράδοση και πολιτισμό.
Πείτε μας την άποψη σας στα comments:



Ο Χρήστος Θηβαίος γιορτάζει 30 χρόνια δημιουργικής παρουσίας στην ελληνική δισκογραφία και μας προσκαλεί σε μια μουσική διαδρομή γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και αγαπημένα τραγούδια που

Τι κάνει μια πόλη πραγματικά ευτυχισμένη; Δεν είναι μόνο οι υψηλοί μισθοί ή οι όμορφες γειτονιές. Σύμφωνα με τον Δείκτη Happy City Index 2026, η

Κάποτε, για να φας πραγματικά καλή, ναπολιτάνικη πίτσα, έπρεπε να μπεις σε αεροπλάνο. Σήμερα, αρκεί να βρεθείς στο παραλιακό μέτωπο της Κάτω Πάφου. Εκεί ακριβώς